• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

Oms: TACK!!! Nu fick du mig nästan att brörja gråta igen!!!! och det är heelt okej att fnissa åt mig. Absolut.
    puss på dig
    och jag tror att du har helt rätt. det är nog precis så det är. och jag tror också att det kanske såg lite skojigt ut för alla andra...

och pussar på er andra
    tyvvär pratar ni om alltför seriösa ämnen för denna hormonstinna tant som har så otroligt nära till tårarna, mest hela tiden just nu faktiskt.

• nu är jag fruL

jag gjorde heller inga naglar. är precis som oms ingen nagel människa så. ganska ostilig av mig faktiskt!

• viktualia

näpp.. jag har aldrig haft långa naglar och tänkte inte ha det om jag går och fixar dem heller... ser framför mig nån variant av sån där fransk manikyr med sån där vit kant och jox ni vet.. *yrar utan koll* Det som får mig att vara lite, lite FÖR är att jag är expert på att få naglarna att gå sönder precis när jag vill att de ska vara fina (läs:välvårdade)...

grubbel grubbel...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

- Vet ni att ni är underbara! Snacka om att vi ägnar oss åt tjejsnack här... En blandning av "hur blir jag gravid" och "ska jag fixa naglarna inför bröllopet"... GALEN kombination!

Massa pussar och kramar till mina favvoknasisar!!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Ha det så bra Oms! Själv ska jag ju inte byta efternamn.. men skulle gärna byta leg snartast.. hm.. Nuvarande leg är Vickan i 1997 års upplaga.. har inte så mycket gemensamt med Vickan anno 2006! (Näpp jag har inte körkort, jag är ju från storstan)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...