• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

känner igen det hela precis!!!!!!!!!!!!!! Stackars vickan och självklart även stckars mig !
    är bra på att tycka synd om andra men framförallt mig själv

För att gnälla lite jag med så ska jag på tjänsteresa ons-tor och måste åka hemifrån vid samma tid som dig på ons!

• viktualia

skönt med en gnällkompis frullan!! skickar en extra kram till dig!

....och byter tillbaka till Wordfönstret i datorn med VÄRLDENS TRÅKIGASTE SKRIVUPPGIFT... TOKURK!

• viktualia

Nä. Nu är det slut för idag. Dags att åka hem och sova. Och försöka låta bli att fortsätta gnälla så stackars herrn drabbas också.. Ska försöka skona honom.

Godnatt! Fast jag kommer tillbaka.. en sväng hemma vid datorn... fniss fniss

Sköt om er allihop!

• viktualia

tidigt på jobbet idag, något mindre neggo tror jag..

solen skiner och jag skickar några strålar till er allihop!

• nu är jag fruL

gooooood morgon i rutan
    hur har ni det?

Jessie min lilla sockertopp klart att vi läser dina inlägg!!! mycket ofta och gärna till och med. Kan vel barav säga att jag varit lite snurrig så ta det inte personligt om jag missat något. och det är ett MÅSTE att galna norrlandsbrudar kommer på träffen i fjollträsk!!!!!!!!!!

S¨jälv känner jag mig lite bättre idag och det är en attans tur. kan ju bara säga att jag varit toklabil de senaste veckorna. Mina hormoner måste vara galna. Jag började gråta i bilen vid ett rödlyse igår och grät längs hela söder mälarstrand! Snacka om patetisk och labil tant !

men idag så är det liiiite ljusare i alla fall.

puss på er alla

• viktualia

men frullan.. det låter ju som ett klart fall av hormonstinn gravidtant eller möjligen klimakterievarningen... i ditt fall är det väl inget av det.. men gråta vid rödljus... hm... *kramar om dig en stund*

det är hårt att jobba alltså.. dra hemifrån 6.30 och kommer hem 18.40... hm.. *tycker synd om mig själv*

undrar hur jag ska stå ut tills fikat om en timme.. är vrålhungrig redan nu....

• nu är jag fruL

tack för kramen vickan puss på dig!

ja helt klart är att mina hormoner är tokiga i hela huvudet. Tog ÄL test i morse och fick utslag så kanske kan det vara det... men jag har variot labil ett tag nu..

Håller helt med. Jobbigt att jobba. men jag jobbar på att maken ska vilja ha en hemmafru!!!! Fyyy vad skönt. Hoppas att han ger med sig snart.

Hmmm nu blev jag akuttrött-

• nu är jag fruL

och hungrig

och apropå klimaktreriet så har det faktiskt varit tillfällen då jag trott att jag kommit dit

• viktualia

Själv har jag som sagt inget att skylla på, mer än möjligen för lite sömn. Försöker och lyckades faktiskt igår att gå och lägga mig tidigt... men jag är ju en äkta kvällsmänniska som är på topp strax efter tio när det är dags att sova... tur att jag har en så ordentlig karl! han övertygar mig om att det är sovdags och knuffar ur mig ur sängen på morgonen! vilken prins!!!

• Jessie76

Hej hej... Hemma idag med sjuk fröken - suck - jag som hade sååå mycket att göra på jobbet idag

Jo, jag var bara lite ironisk tidigare - om ingen märkte det - men inte kan jag hålla på å åka till fjollträsk hur som helst heller. Vad skulle min man säga då?!

Jag har precis läst och skrivit i en tråd som störde mig en hel del kan jag säga - såg att du var där oxå vickan - om brudar som lämnas över, herregud! Tänk vad man kan bli engagerad! Jag blir fortfarande det och stör mig lika mycket fortfarande Som med den om homovigslar - suck
    Men det är väl en del av beroendet gissar jag

God morgon förresten

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...