• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

här jobbas det inte heller.. APOR vad segt det går idag... hm.. varför gick jag hit?!

har bland annat träningsvärk i vaderna efter att ha gått i högklackat hela lördagskvällen.. hi hi...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms - det är 90 åriga mormor som kommer att komma glidande i afrikansk klänning - cool kombination! Min mormor är av det tuffare slaget!

tips mot halsbränna.. hm.. det finns ju sån där renu eller vad det heter på apoteket. annars tycker jag att yoghurt med sådana där nyttiga bakterier är bra..

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Oms; Jag far väl erkänna att min käre makes kamera inte är en "vanlig" digitalkamera utan en "reflex" digitalkamera (vaffandetnuheter) som man kan byta objektiv pa och mickla en massa med. (Hörs det att jag själv är SKRÄMMANDE dalig pa det där??!)
    Plus att hans pappa, som stod bakom kameran pa en del av bilderna, är gammal reklamfotograf (dock ej haj pa digitalt.. sa det fix bli snabbkurs!)
    Vi har just skickat efter papperkopior pa en del.. sa vi far väl se hur de blir!

• utvandraren

Spegelreflex, Zozo... spegelreflex!

• Zozo

Saaaa var det nog.. jag har ju bara termerna pa franska dessutom

• viktualia

här är en till som inte fattar mycket av fotografering.. men nu är jag faktiskt med igen..

har förresten kommit på att det är många i min omgivning som är strålande på just det området... två av dem ska vi nog fråga om de kan fota under vigseln - vår bokade fotograf blir bara "studiofotograf".

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...