• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

viktualia.. you've got a message!!

• viktualia

Jessie76 - man vet aldrig.. min är ofta ute och reser.. han kanske åker till dig i Lule och härjar... rosa skjorta är ett annat kännetecken för min chef.. fniss fniss..

• viktualia

Zozo! nu har jag svarat! Och hittat din hemsida med meritförteckning och allt.. skoj skoj..

• Jessie76

Men hallå vickan!! VEM säger att man kan planera FÖR MYCKET?!
    Jag satt oxå och hade lite ångest för att jag inte pratade om annat, men å andra sidan - vem ska bry sig?! Dom som stör sig på det har inte nog med förståelse för dig, och då är dom ärligt talat inget å ha om du frågar mig....
    Njuuuut! Planera allt du vill - det är snart slut och då har du det inte kvar.

• viktualia

jag grubblade mest över hur herrn och jag ska lyckas prata om något annat än bröllop på kvällarna... min omgivning här på jobbet är relativt skonad än så länge...

näee.. hu.. nu har jag inte gjort nåt nyttigt på alldeles för länge...

• viktualia

godmorgon sötnosar!

Vickan sitter hemma i plutthålan och jobbar idag. Ska till frissan om en stund. hur är läget med er då? frullan - är du tillbaka på jobbstolen efter plutthålebesöket`*nyfiken*

• Zozo

Morron! Heh! Jag var först pa jobbet idag! (Fick därmed den stora äran att stänga av larmet.. lyckades för en skull att inte sla pa det istället.. )

• nu är jag fruL

Morgon på er bruttor
    hrä kommer frullan som hade en heldag på landet igår. japp vickan jag är en dryg jäkla stockholmare som anser att allt mindre än s-holm är landet

Var en mycket lång dag och väldigt rörig... Får se om vi kan ses nästa gång jag kommer dit, det vore skoj

Hur har ni andra det
    Själv är jag så enormt trött så att det är sorgligt, som tråkigt är så måste jag skriva en rapport och ha mig idag. Känner mig inte alls kreativ. Trivs bättre här på BT där jag kan babbla med er...

men jag kan bara varna nu när semestrarna är slut så har vitrockarna börjat bli aktiva igen... VARNING

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...