• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Det blir nog bra FruL! Lättast är ända att ta ngn färdig bas.. typ nagon tunn kjol du har hemma eller nat och sy pa eländet pa den! Lycka till!

• nu är jag fruL

Tack för all hjälp.
    Hmmm undrar om man ska glida hem snart?
    kram

• Zozo

snart snart men inte än.. och ska dessutom försöka uppbada kraft att ga och träna efter jobb.. huva!

• viktualia

tjohooo nu har ni dragit hem allihop.. och frullan ska till min minihåla imorgon... så då blir det väl ingen vidare fart här...

hur som.. nu har herrn bröllopskläder och jag har passat in formen på klänningen minsann!

inbjudningskorten har nått sina mottagare och bara det är ju urlattjo!!!

simma lugnt!

• viktualia

pip! sitter på jobbet men får inte nåt vettigt gjort... idag heller... håhåjaja... hm...

tur att BT finns så man kan fördriva tiden lite... tills inspirationen dyker upp

• Jessie76

Morrn morrn!
    Visst e d coolt när inbjudningarna börjar dimpa ner
    Känns som på riktigt då

• viktualia

japp! och jag har tydligen några artiga typer i min bekantskapskrets för jag fick ett telefonsamtal och ett mail med tack för inbjudan... roligt!!!

åååå det pirrar i magen.. vi ska gifta oss... ujuj... hi hi...

• Jessie76

Hihihih... Nu kör det igång på allvar - på med frågor om du vill, det är ju som bekant inte sååå längesen jag gjorde det du gör nu

• Zozo

vad jag e avis pa viktualia!!!

Kan man inte fa gifta sig VARJE ar!!???

• viktualia

fniss fniss..... är så skoj... en kollega här ska också gifta sig i höst... så nu har jag nån att prata bröllop med på jobbet.. hi hi

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...