• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

viktualia.. ditt kuvertspris lät jättebra. Har du kollat sa att allt ingar? Servitriser etc..

Jessie.. mmm, vi är bada sa HIMLA glada att vi valde att göra det sa!

Min klänning var knepig att fa pa men extremt lättburen när den väl satt där!
    Har man riktigt lang kjol sa rekommenderar jag verkligen underkjol med ringar i - de var sa bra att ta tag i när man skulle dansa!

• nu är jag fruL

hejsan alla raringar
    problemet med att sy en underkjol är just att jag inte äger någon symaskin. Men eftersom jag nuförtiden är en ärbar och GIFT tant så står det självjklart på att köpa listan.
    Så hmmm det kommer nog att bli till att sy på tyll i bilen ner till götet FÖR HAND. vad tror ni om det?

kanske inte världens bästa lösning, men vad gjör man. Har enbart hitta vita underkjolar och vill ha en svart så detta är sista utvägen. och jag vet hade kunnat vara ute i bättre tid, men tid har inte funnits...

Vickan: ska närmast ner lite till sveriges andra stad, du vet med kul bergodalbana! men jag kommer även att behöva resa till din håla ser det ut som. Ska faktiskt dit på möte i morgon, men måste åka hem på kvällen. men om jag ska sova över där så vore det ju akals att ses eller vad säger du?

• viktualia

I kuvertpriset ingår BARA maten. Serveringspersonal har vi inte löst än... min m2b har i uppdrag att ringa en bekant och fråga henne om hennes polare och hon kan servera.. men GISSA om han får rumpan ur.. och jag vill VERKLIGEN INTE bli så mycket bridezilla att jag tjatar.... Hur som, får vi nej därifrån så har cateringfirman personal för 270 kr/h per person.... rätt ok pris det med!

NÅGOT bra ska det ju vara med att gifta sig på den svenska vischan - billig mat, billig klänning = hittills gjorda vinster... Ska bli spännande att jämföra priset på fotografens jobb och floristen så småningom... make up/hår har jag för mig ska gå på runt 1500 - 2000 och det känns inte så farligt heller.. ska dit på fredag och klippa mig/diskutera uppsättning

...sh*t... jag är ju helt uppslukad av bröllopsplanering... det är 2 månader kvar.. HUR ska det här sluta..... hjälp.. fniss fniss..

• viktualia

Näemen Frullan!! Ska du till min pyttehåla!!! ujuj... vore ju ASLATTJO att ta en bärs på stan där (är ju på jobbet nu)!

• nu är jag fruL

japp i morgon blir det din pyttehåla vickan. men denna gång kommer jag att ha häcken full ser det ut som. men med all sannorlikhet kommer jag åka dit lite då och då i framtiden för att leda ett projekt. och då kommer jag nog även stanna kvar över nätterna. Så vi kan nog ta flera öl

• viktualia

frullan.. jag blev så ivrig så jag mailade dig... sprängs ju av nyfikenhet.. ha ha ha

vad gäller underkjolen -har du inte nån i bekantskapskretsen som har symaskin då?!? Oms kanske har en.. men hon är på vift idag (=jobbar kanske seriöst....)

• Zozo

Annars tror jag att det funkar för hand med... Trä igenom en trad i tyllens ena sida först och rynka efter behov.. sedan behöver du ju bara fästa lite...

• viktualia

fniss.. fniss.. fy vad svårt det är att koncentrera sig på jobbet.. har så himla svåra och tråkiga uppgifter just nu... mycket skojigare att larva runt här.. tur att ni finns tjejer, och lyser upp min tillvaro!

• Zozo

Säger detsamma .. och jag har just börjat...

• viktualia

lunchpaus... länge.. är bra..hm.. MÅSTE skärpa mig.. vilken dag som helst... ha ha

vart tog ni andra vägen?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...