• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

jag kan bli rätt rejält bakis.. särskilt om jag måste åka bil en timme först och inte sovit ordentligt.. men men... jag får se till att sköta mig och dessutom ha koll på min kära bilförare så att han kan köra bil utan att riskera att fastna i blåskontroll....

nu har cateringfirma nummer två ringt.. fortfarande inte den som vi tror oss vilja anlita... hm... väntar med spänning...

• nu är jag fruL

här finns det inte en jäkla solstråle så sa*tans långt ögat kan nå !!!!

sitter och filurar!

• viktualia

Solsken?!? Näee. åska, dunder och ösregn... fast just nu är det bara grått... och trist.. och jag blir irriterad på chefen som gett mig en så omöjlig uppgift... isch!

Bra idag: Vi ska prova kläder ikväll, kanske hinna till Duka, min söta pappa fyller år och jag ringde honom imorse...

• nu är jag fruL

zozo: hördedu, vad gör vel lite solsken när ni fiock med er en kartong champagne hem?!!!! kan du inte skicka en till lilla mig....

Bra idag:
    -är på ett pillimariskt humör och retas med alla. tyvvär får jag inget gjort men jag har kul!
    -Fick kärleks brev av maken!
    -det är snart lunch
    -slapp ett möte idag
    -min kollega som jag ska på tjänsteresa med är asbra! toppen pingla!

Dåligt:
    -skitväder (fast va attan jag jobbar ju!)
    -måste åka på tjänsteresa en del framöver
    -har ingen underkjol till helgens stass
    -är nykter!

• viktualia

frullan.. vart ska du åka på tjänsteresa? något glassigt ställe eller lustig håla på vischan?

och det där med underkjolen.. har stackars du inte löst det än.. hm.. är verkligen inte bevandrad i underkjolsvärlden... fniss. men Buttricks kanske har sånt till maskeradklädslar... ha ha.. fast det passar väl småbarn i så fall.. hi hi hi

• Zozo

Vad ska det vara för underkjol???

I värsta fall.. köp en vanlig underkjol och sy pa lite tyll.. Busenkelt även om man inte är haj pa att sy!

• viktualia

Zozo... det har jag redan föreslagit.. plus hittat en sybeskrivning.. tror att Frullan tyckte det var jobbigt att sy... hm... men det kanske är enda sättet...

heja Frullan! du klarar det! (sy en kjol alltså)

• Jessie76

Tjabba brudar

Är inte du den enda som inte är ärbar Vickan? Jag tror det iaf...

Grattis Zozo! Det lät jättefint hela er vecka ju...
    Du sa en bra grej, att man inte behöver vara avis på nån annans bröllop - jättebra sagt!
    Men jag är lite avis på att du fick ha ditt så länge, det hade jag oxå velat.

• viktualia

eller.. oj... ibland går det för fort... du hade ju en käckare lösning med att köpa en färdig kjol och sy på tyll.. det var ju ännu smartare...

nu har f ö den sista cateringfirman hört av sig. jag ville ha buffé till varmrätt men det hade de missat.. men priset känns himla bra för vanlig trerätters...255 kronor per kuvert - det lät väl strålande! och då ingår provsmakning också!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...