• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss fniss... tack för rapporten Oms! Här på mitt lilla jobb har starten av höstterminen börjat märkas och antalet arbetsuppgifter ökar lavinartat... suckar lite... hur ska jag hinna hänga på BT med någorlunda gott samvete?!? jaja...

själv ska jag försöka ta mig ett varv runt joggingsspåret ikväll. provning av bröllopsklädsel från vänta till imorgon... man kan ju inte BARA tänka bröllop hela tiden... ha ha ha..

• Jessie76

Joho då det får man visst! En gång gör du det, då ska de va ordentligt Fast om man själv tycker det är tråkigt så e d väl ok att släppa fem tio minuter

Tack Oms, och tack för dagboken - det är roligt att läsa.
    Jag har inte alls mycket att göra tyvärr, så det är såååååå segt idag
    Men det vaknar väl till liv lagom till em när man vill chilla lite...
    Chefen är i stockholm för övrigt - se upp :-O

• Jessie76

Igen - se upp skulle det vara

• viktualia

SUCK! Är bara SÅÅ splittrad mellan alla vansinniga delar av min tillvaro... urk! Dels har jag två vitt skilda jobbprojekt som där det ena satt igång igen och jag fattar nada.. och är ensam i båten... Dels hetsar mamsen upp sig över släkttillställningen som går av stapeln till helgen.. Dels är mitt föreningsengagemang på väg att dra igång för hösten..

....och så har jag hört att jag har ett bröllop att planera också... hm.... jobba var det visst jag skulle göra...

• nu är jag fruL

Hmmm nu förstår jag.... Det var jessies chef de varnade för under rubriken: rejält av -gen norrlänning åker skoter på kungsgatan!

hoppsan det gäller att akta sig här!

nu ska jag äta lite!
    puss

• Zozo

Jisses vad ni varit flitiga flickor!! Har bara läst de fem senaste inläggen.. men HEJ! Här är jag; numera Madame!!!!

Haller som bäst pa att sortera foton och berättelse kommer! Kort sagt var allt fantastiskt lyckat och fantastiskt.. ja utom att fotografen aldrig dök upp da da.. och honom träffade vi ända pa fredagen... Som tur var är min MAKES pappa gammal reklamfotograf om än nagot ringrostig.. sa det ordnade sig nagotsanär ända...

Har lagt ett litet foto pa bröllopossidan här pa bröllopstorget om ni inte kan halla er tills resten kommer...

• viktualia

Heeeeej Zozo!!!

Läbbigt med fotografen men bra att det ordnade sig.. jag ska omedelbart leta rätt på din sida här och spana!

*kram och välkommen tillbak*

• viktualia

hittade er och bilden! verkligen coolt med röd klänning!! ser framemot fler bilder senare... *spännande*

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...