• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Facinerande känsla att det känns som att man känner er och grubblar över era bekymmer... och här har vi bara härjat någon månad i en tråd på BT... börjar bli riktigt nyfiken på hur ni är IRL... vi får nog organisera nån träff i Sthlm alltså...

Norrland är för övrigt tufft! Tyvärr hittade jag inte prinsen med dialekt från Norrland eller min andra favorit Gotland... utan en utspädd variant av göteborgska...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss... jaa vi har ju alla våra böjelser.. själv faller jag bara för datanördar... ha ha ha ha... ALLA seriösa förhållanden och nästan alla småstrul har varit med herrar som har det gemensamt att de är riktiga datanördar... hi hi hi... så även min m2b... *skratt*

• nu är jag fruL

Oms:
    Nu tänker jag skicka en stor blöt och smaskig puss till dig! Blev så glad och avslappnad när jag läste ditt inlägg om att bli gravid. och särskilt gillade jag delen om att ha druckit alkohol Ska definitivt komma med den teorin till maken som helst skulle se att jag levde i skogen utan kemikalier och avgaser till och med när vi ska alstra barn ja han är lite knasig!

tack för att ni alla är så superba och försöker stötta och hjälpa till. Blir så otroligt glad av det. TACK!
    Lovar att jag ska bjuda er alla på en drink när vi ses ! för det gör vi vel nån gång...

köpte byu the way en clear blue bara för sakens skull idag...

• viktualia

jaha... kära sötnosar... nu är dags att dra hemåt... ska försöka släpa mig ut på springtur ikväll. Karln kommer nog hem nån gång i natt, ska bli mysigt att pussas igen (för vi ogifta obarnfabrikanter gör ju inget annat.... )

Simma lugnt!

• nu är jag fruL

det är bra att du håller på dig vickan! jag menar det är ju otroligt syndigt att göra emr än att pussas innan äktenskapet! Eller är det ens tillåtet att pussas ...

Oms: tror att jag känner min kropp ganska väl. jag menar jag har ju inte kollat NÄR jag har ÄL med en sticka men jag märker när flytningarna ändrar sig och hur brösten känns osv. har dessutom alltig haft en mycket regelbunden cykel förutom denna månad då...

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

PUSS

Trevligt att det finns TVÅ barnalstringsgurusar i denna tråd! VILKEN LYX!

antecknar alla goda tips och ideeer!

berättade för maken om dricka alkohol när man ska göra barn teorin och den gick hem ha ha ha vad bra.
    men precis som du skriver oms så ska jag dricka med måtta!

det gjorde jag inte igår... drog i mig en hel flaska vin och mår illa idag
    usch det brukar jag inte göra

Apropå det där med rökning så har jag redan insett att det försvårar att bli gravid. Och ALLA hinder som kan försvåra att bli gravid ska bort. Så jag rökaren är numera rökfri!!!!!
    har inte rökt på 1 vecka och 6 dagar! Skitbra anser jag. för jag har rökt i snart 20 år mer eller mindre hela tiden!!! Så det är många år sedan jag höll upp så här länge.!

Men nu är det slut på rökningen. och jagh måste säga att det går bra. Visst på kvällarna är jag sugen som attan men så kommer jag ihåg varför jag ska sluta och då är det okej.

Klappar mig själv på axeln och tycker att jag är SKITDUKTIG!

• viktualia

Ja det var superduktigt! Att sluta redan INNAN du är gravid! Bravo bravo!
    Fast prydliga Viktualia har givetvis aldrig rökt, med undantag av ett försök när jag var 13.... Så jag vet inte vad jag pratar om.

Vet däremot att jag jobbar hemifrån idag, att min söta karl kom hem från utlandet i natt och att jag i eftermiddag får åka till min kära hemstad!! hi hi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...