• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

låter riktigt coolt! och härligt flådigt!

det där med val av plats för bröllopet är ju alltid en källa till tankar "om jag...." själv hade jag ju aldrig valt vår lilla håla.. men sedan beslutet fattades känns det bra... även om det hade varit mäktigt att gifta sig mer på hemmaplan... men det är ju - precis som i ditt fall - inte hemmaplan för min m2b och vi valde rättvisetanken och la det i vår "nya" hemstad... hoppas bara att folk kan och vill åka till vår håla.... hm...

bland alla andra nyfikna frågor...: var hittade ni era karlar?
    för egen del är svaret: på en kontaktsajt på nätet..

• nu är jag fruL

Hittade maken sent en natt på krogen. Vi hängde båda två väldigt ofta var för sig på smma ställe. En kväll så såg jag honom i baren. Tyckte han var snygg så jag gick fram och kysste honom !
    efter det pratade vi med varandra

Sen var det VI! snart 6 år sedan!

Vilken slampa jag är va
    hade aldrig vågat göra något sådant tidigare.

Hmm bröllopsshiopar är så dyra. Vill inte betala så mycket helst...
    Fler förslag!

• viktualia

Skoj att du är med i rockbröllopfrisyrklubben Oms!! 15 min var duktigt... själv hade jag blött hår när jag gjorde den.. eller fuktigt i alla fall.. och dessutom lagom mycket kramp i armarna...ha ha ha

svårt med underkjolar... kan du inte sy själv då? det kan väl inte vara så knöligt säger jag som är NOLL KOLL på symaskiner...lite tyll eller vad det heter och några sömmar?!? hm.... inga bra tips från mig idag...

• nu är jag fruL

var och kollade tyger osv för att ev sy en. men har ingen lust att sy....

men det bli vel sista utvägen...

• nu är jag fruL

Vickan du är en gulleplutt TACK

• viktualia

jag stavar som en kråka här...isch... inte bra för min image...

annars sitter jag och rotar mig grön efter dokument i jobbdatorn som var aktuella för tre månader sen... hittar inte nåt.... *frustrerad*... och då är det ju rätt mysigt att ägna sig åt annat skoj... tex hitta sybeskrivning till underkjol åt frullan... varsågod!!! hi hi!

Krogen verkar vara ett ställe där folk kan träffas.. fast jag fattar inte riktigt hur det går till... har aldrig lyckats med krogragg... hur var det för Oms och Jessie då?

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

näe några one night stands har det aldrig blivit i min värld... är alldeles för prydlig av mig för att ens våga tänka tanken... ha ha....
    tidigare karlar har jag i första hand hittat bland kompisar och i de föreningar där jag är med... krogragg låter läbbigt... men det tycker folk om Internetragg också.. hi hi

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...