• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

hej vickan
    japp jag har faktiskt jobbat lite. Försöker plöja igenom en enorm hög med knastertorra dokument. Fyyyyyyyy vad kul....not...

här har solen kommit men jag är såååå trött. Skulle vilja hem och slagga men det hinns inte med idag.

varför är jag inte hemmafru!

• viktualia

.... jag vill inte bli hemmafru, bland många skäl, för att jag vill ha ordentlig intellektuell stimulans och då inom mitt intresseområde!!! (låter jag som en blivande forskare?!? ha ha... ännu något att vara ambivalent inför: doktorand eller inte i framtiden?!?!?)

• nu är jag fruL

mennnn ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad mcyetk kul saker jag skulle hinna med om jag slapp jobba
    oj ojnoj skulle inte ha några som helst problem att fylla min tid.

Fast det är ingen i min omgivning som tror att jag skulle vara nöjd med att vara hemma fru. För mycket arbetsmyra anser dom :Men jag hävdar att det skulle gå kalas. och jag kan vel i alla fall få prova

• Jessie76

Jag vill oxå va hemmafru, iaf halvtid - det skulle vara fantastiskt! på halvtid och resten hemma så att säga - köra så det ryker var det, just ja. Då blir det inga historier hemma iaf

Det går jättebra att klippa och klistra, jag har inga hemlizar.

Idag har jag supermycket att göra på jobbet efter två veckors semester, så jag kan jättegärna skriva en story om vår dag - kanske imorrn? Går det bra? Jag veet att man vill läsa om andra så jag ska hjälpa dig allt jag bara kan! I prööömis

• Jessie76

Tycker jag visst att du kan få! Jag menar - hur mycket är det inte som ska fejjas om man har en knodd och en heeeeeel punchis så småningom?!
    Fast det är heeelt ok att vara arbetsmyra och livrädd för bäbizar oxå Vickan

• viktualia

guuuu vad ni är goa brudar... hm... får väl åka på BT-turné och hälsa på er eller nåt... hi hi...

... ser framemot när du har energi att skriva Jessie... kan som sagt inte låta bli att tycka att det är lärorikt och skoj att läsa andras historier... har bett de andra belevade fruarna om "sånt som jag skulle gjort annorlunda"... men det verkar vara klurigt att få tiden och inspirationen att räcka till sånt...

• viktualia

...förresten.. under tiden har jag nästan flyttat mitt bröllopskackel till oktoberbrudtråden... ni pratar ju bara bebisar och snusk här...

...nämen.. är inte detta tjejsnack i sin ALLRA bästa form?!?!

*kramar om er allihop*

• nu är jag fruL

det kommer vickan... vilken dag som helst

Hmmm varför gör vi inte på detta sätt. Vi tar fram en kart och prickar in vart alla som hänger i denna tråd befinner sig. Sen markerar vi ut platsen mitt emellan alla dessa punkter och ses där vid ett lämopligt datum? Alla får lika långt, hur rättvist kan det inte bli i jämlikhetens sverige?
    jag kan ta med några pavor bubbel och punsch!

fasiken vad vi kommer hinna träffas om vi båda ska vara hemmafruar jessie. får du dock göra hemma men behöver du á får du låna toan jag lovar
    Vickan får vel komma förbi om hon hinner slita sig från jobbet en stund

• Jessie76

*asg*
    Låter som en plan

När var det du skulle gå uppför kyrkgången vickan? eller ville du int säga? Jag kommer int ihåg

• viktualia

fniss... kartmänniskan Vickan meddelar att mittpunkten mellan Jessie i Lule, fruLlan i Sthlm och Vickan i Småhålan... fniss... ja.. det blir svårt...krävs nog en GIS-tekniker.. (lägger vi till Zozo i Paris, Nickedockan i Ängelholm och Ica i Rutan (som verkar totalt ha blivit avvänjd vid BT) i Blekinge.. jaaa då hamnar vi nog i Sthlm i alla fall)

annars är ju Sthlm alltings medelpunkt i Sverige.. Jessie ska du inte dit nån gång?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...