• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

den har jag sett, men tack!

Nu kom ditt mail
    ska svara

och glöm int5e... ditt namn är och förblir VICKAN!

• viktualia

jaa det kom från en annan adress.. snurr snurr... borde nog sluta använda Home/Spray...men gillar adressen jag har där...

har verkligen rotat efter orginaltråden.. men hittar den inte... mysko... SÅ länge sen var det ju inte... det måste varit runt 31 juli som det där skrevs.. ja ja.. letar lite till... (näpp jag ids inte jobba.. det är ju måndag...ha ha ha)

• nu är jag fruL

hej då vickan
    skickar en liten puss och en kram

ska också gå hem snart. kan säga att idag har jag inte fått många saker gjorda ...

men i morgon är en annan dag!
    och i morgon är zozo gift! igen

• Jessie76

Hej bejjbz!
    Förlååt att jag har varit gone with the wind så länge, men jag ska ta igen det - jag löövar

Just nu är jag på sidan 137 och läser, så jag återkommer när jag är klar - om man nånsin blir det i denna superduperseriösa tråd med hundratals intelligenta och faktafyllda inlägg

www.fotolagunen.se
    klicka på referensgalleri och sen Bröllop och sen Anders och Jessica.
    Voila!
    Där e vi, om nån är intresserad.

Hörs imorrn!
    Kraaaaam
    Jessie James

• viktualia

Ååååååååh! Jessie!!! Vad ni var söta!! Blir ju helt tagen! Vilken söt familj och vad vacker du var!!! Coolt! Och välkommen tillbaka! Vi har saknat dig!

Och tack fruL för bilderna... är helt tagen av hur stiliga folk kan vara på bröllopsfoton!

Nu har duktiga Viktualia tagit en runda i joggingsspåret och är rätt nöjd med mig själv.... hi hi!

• nu är jag fruL

godmorgon

usch jag ska nog inte befinna mig i denna trvliga tråd så mycket idag. För jag är på super trist humör och kommer dra ner er andra fina puppor till botten

Kunde inte hålla mig utan köpte ett grav test igår som jag gjorde så fort jag kom hem. Och japp ni gissar rätt, det var ett stort fett minus alltså ingen liten bebbe i denna mage.

usch jag och maken grät floder. jag hade ju hoppats trots att jag intalade mig att jag inte skulle hoppas. men men det var ju lättare sagt än gjort. varför kunde jag eller rättare sagt vi inte bara få ha lite tur och vara gravida. VARFÖR!!!!????

men nej...

men mens s*iten har inte kommit än, men mensvärk har jag så eländet kommer vel idag

FAAAAAAAAAAAAAAN!

• viktualia

FruLlan... skickar en stor cyberkram!!! Det är svårt när man har börjat hoppas, sånt är farligt även om det är himla svårt att låta bli....

Och även om vi fnittrar en hel del i den här tråden så tror jag nog att det finns en portion omsorg också!

Så häng du här om du vill och sköt om dig ordentligt! Gör roliga saker så kommer säkert barnalstringen lyckas - förr eller senare! Och du... skulle inte du på kräftskiva och härja i helgen?

*stora cyberkramar*

• nu är jag fruL

det är bara det att jag INTE vill göra roliga saker. jag ski*ter i skräftskivor och kalas över huvud taget. jag vill bara vara gravid. det känns inte som om något annat spelar så stor roll just nu...

depp depp depp

och förr eller senare känns som det absolut värsta jag vill INTE vänta. jag känner mig gammal nog som det är jag VILL inte behöva vänta massa månader utan jag vill vara gravid NU

usch idag är jag allt annat än trevlig och glad!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...