• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

FruLlan... jag mailar dig istället... för klurigt att skriva lagom hemligt om sånt här....

sitter just nu och spanar efter tyg till löpare till bröllopsfestdukningen... IKEA rules the world! de har färdigsydda för 39 spänn.... knappt så att man orkar sy egna.... japp... jag har gått in i pyssla med bordsdekorationsklubben... jag som ALDRIG skulle göra sånt... *asgarv*

• nu är jag fruL

hejsan vickan!
    Kul med ett mail! Ska ta och kolla det så fort jag kommer tillbaka till huvudstaden! För nu är vi färdigpackade och ska bege oss. Så vi får höras sen!

Japp håller emd att Ikea är toppen. På det glada 80 talet var vel kvaliteten inte något att hurra för men nu har de ju både bra, billiga och snygga saker. Toppen. Kul att fixa med dekorationer.

By the way, jag såg tidigare i tråden att ni skrivit om att ses. Jag säger bara KUL det måste vi fixa!!!!! Vi har gästrum som gärna tar emot besökare! Det får vi see till att fixa det vore himlansskoj.

men du vickis nu ropar maken om avfärd, jag mailar dig sen.
    kramar frupplan L

• viktualia

Då får jag väl säga välkommen hem FruLlan!! Och kolla din hotmail med mysko namn...

det där med träff hänger en del på när Zozo tar sig till sthlm... nån gång i höst har hon sagt... väntar med spänning på tydligare planer!!

• nu är jag fruL

Godmorgon i tråden!
    idag gifter sig ZOZO!
    Lycka till

och nickedockan är gift! GRATTIS

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Jaa i eftermiddag får vi sända en särskild tanke till Zozo... och all skumpan... hi hi...

Tillbaka på jobbet efter en helg med mycket bröllopsplanering. Ösregn och trist kyla... blurk!

• nu är jag fruL

hejasn oms
    här är allt kanon. första dagen på jobbet efter semestern känns dock mycket konstigt. Ska ta tag i ett nytt projekt... men orkar inte riktigt komma igång än.

det kändes konstigt men ganska skönt att komma tillbaka till stockholm igen efter att ha varit borta i 4 veckor.

kul att bröllopet var bra.

• viktualia

Oms.. är förresten lite avis på dig som fick gå på bröllop på Solliden... berätta gärna lite.. är så nyfiken!

och hörni... ni som är erfarna brudar... kan inte inte dra era historier på temat "detta var superlyckat och detta skulle jag gjort annorlunda på vårt bröllop" - är så nyfiken!!!!

• nu är jag fruL

Vickan
    har mailat dig förresten!

• viktualia

och jag har svarat... men min mail är lite seg så det dröjer kanske innan det kommer... tid som man kan använda till att jobba kanske... eller vad tror ni?!?

själv är jag gräsänka igen... herrn är på tjänsteresa och kommer torsdag natt... alltid lika segt men tur att jag har gått om jobb och annat att fixa med..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...