• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

tjoho.... här är en slöfock som jobbar hemifrån... sitter på balkongen och häckar. fint väder men inte nån dundrande värme...

träningen gick strålande igår.. gäller bara att komma upp i TVÅ gånger per vecka minst....

heja Zozo.... tänker på dig och hoppas att allt går bra! låter verkligen flott att gifta sig på ett franskt slott.... klart coolare lokal än vad vi kommer ha... är som tidigare skrivet lite avis på dina gäster!!

Oms - baileys är alltid bra... kan nog bli nån skvätt under helgen

• Zozo

Hehe.. jo men mer ocool lokal och mindre hällregn hade inte varit sa dumt... Naja, vädret kan man ju inte göra sa mycket at!!

Har jag visat slottet? Na, här är det:
    www.chateaudefretoy.com

Nu flickor sa sticker jag! Ha det sa trevligt sa länge.. Vi hörs om en vecka sisadär!!

• viktualia

tack för länken! fick drömma mig bort lite! ha det så underbart!

jaha... Oms... det verkar bara vara du och jag här nu.... undrar just nu när fruL kommer tillbaka...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

själv får jag nattgäster ikväll och ska baka pizzabullar till dess...

under tiden fortsätter jag att häcka på balkongen, vara avis på Zozos coola slott och på dig som får gå på vrålpartaj på Solliden!!

• nu är jag fruL

Hejsan på er tjejer
    Här kommer fru L. Hoppas ni inte har glömt bort lilla mig Nu har jag återkommit från vildmarken igen och hittat tillbaka till BT, oj oj oj abstinensen har varit total!
    Allt är bara bra med mig förutom att jag ska börja jobba på måndag men det bästa med det är ju att jag då kommer att ha all tid i världen att hänga på BT ordningen blir återställd
    Fast jag antar att zozo kommer att vara frånvarande ett tag nu, för visst är det på måndag du gifter dig?

Om du ser detta zozo så lycka till på måndag och HA DET SÅ KUL! Miljoner kramar från frupplan L

Ni andra får också ha det bra så klart

Nu ska jag läsa in mig på tråden så ses vi sen.
    Kram
    Bt list frupplan L

• Meddelande borttaget
  • viktualia

tjohooooo! jag fick med mig min m2b för spaning på festlokalen idag - det är ett café där annars och ägarinnan hade all tid i världen med oss!! vi fick en noggrann guidning och en karta med oss hem så att vi kan planera bordsplacering!!

på vägen hem enades vi om färgtema: mörkblått och mörkrött blir snygg i den där lokalen...

nu ska jag traska iväg och titta på en vigsel, även om min m2b tycker att jag är lite pinsam... hi hi

*nöjd bridezilla gillar när karln engagerar sig i bröllopsplanering*

• viktualia

och nu har jag sett en vigsel i "vår" kyrka! bra med noggrann rekning så det så!

dags för romantisk middag på balkongen med vällagad mat (av mig) och dyrt rött vin... hi hi hi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...