• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Ljuslila känns ju inte helt rätt... om man inte är tonårig punkare förstås...

du knep inlägg 1400 nu! coolt!

det var som sagt modigt... själv har jag inte en aning om vad de använder för färgmärken... går bara dit och litar på dem.

ska man klippa/färga sig för motsvarande 30 euro...hm... jaa då hamnar man ju inte direkt på salonger med gott rykte.. men det finns nog här också...

när jag bara klipper mig (fixar topparna) på nyss nämnda ställe kostar det runt 330 kr...

• Zozo

Mhm.; här är det en hel kedja som öppnat och tar typ 15 euro för klippning och 30 för klipp och färg.. De är faktiskt duktiga även om jag ocksa var lite tveksam första gangen jag gick dit. Det enda är att man inte kan beställa tid utan det är drop-in hela tiden.

Färgat själv har jag gjort länge.. i regel med toning som gar ur efter ett par tvättar och med nyanser som ligger nära min egen.. da kan det liksom inte bli sa fel..

• viktualia

jag har fastnat för slingor, tycker att det får läcker effekt på håret... nu är jag dock inte så snygg i håret.. .slingorna har växt ut... men så länge det är sommar och en massa sol ids jag inte göra något åt det... framåt höstkanten blir nästa slingningsomgång.. lagom i tid till bröllopet!

• Zozo

Ja slingor skulle jg nog inte vaga göra själv..
    Hmm.. ska fira en kompis födelsedag ikväll och nu var jag ute i sista minuten och köpte en totalt hjärndöd present Men JAG har kul at den i alla fall! (Och jag kom ihag att köpa ljus till vara ljusstakar för bröllopet!)

• viktualia

vad köpte du? *nyfiken*

nu har jag trist här på jobbet igen.. kollegorna tog med sig läsjobb och drog iväg ut i solen.. här sitter jag vid datorn och tråkar.... tack för BT!!

• Zozo

Hehe.. jag hittade en heltokig hartork med mönster i en massa glada färger.. och tänkte pa den här tjejens trista morgonhumör om vintrarna.. med en sadan hartork KAN man bara inte vara sur!

• viktualia

hi hi! lät som en riktigt skojig present!! själv grubblar jag HÅRT över vad jag ska ge min kompis som fyller 30 om några veckor. hittar inte det jag är på jakt efter (kanna och handfat till sommarstugan)... och hon äger verkligen SJUKT mycket pinaler... får väl bli nån upplevelse av nåt slag.. gärna tillsammans med mig.. men hon är gravid så jag vet inte vad vi ska hitta på... hinner nog knappt genomföra det innan ungen föds... snurr snurr... ska grubbla vidare...

• Zozo

Jag gav min gravida kompis en miniupplevelse för tva. Hon var höggravid när hon fyllde ar men upplevelsen kan hon dela med sin make eller valfri person fram till arsskiftet.

• viktualia

hm... tjaa det får nog bli nån slags upplevelse.. men för henne och mig.. vi ses sällan så det är bra att bli "tvingade" om uttrycket tillåts...

ska bara komma på något som funkar i hennes sits plus min plånbok (den senare är ju lite tärd av att spara pengar till bröllopet... )

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...