• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Jaa Nickedockan.. hoppas att humöret stigit och att tillvaron känns bättre!

• Zozo

Oh vad skönt det var att simma. Hade nästan utomhusbassängen för mig själv!!
    Fast jag blev dygnsur pa hemvägen da himlen öppnade sig.. Det är SAAA trakigt väder här och ser inte ut att bli bättre till nästa vecka.. Suck! Naja, vi far väl sitta inomhus da..
    Men solat blev det da inte idag.. funderar pa om jag ska hinna ta en liten solning pa solarium.. Annars far det bli brun utan sol.

• viktualia

men Zozo.. jag tar och skickar ner lite najs väder... har ingen nytta av det i alla fall... sitter ju bara här och jobbar ändå

kom på en nyfiken fråga: varför gifter ni er en måndag?

• Zozo

Varför inte??

äh, först hade vi tänkt klassiskt pa lördagen, men eftersom vi inte far komma innan 16.00 hade det blivit väldigt körigt med catering och allt. Söndagen var fôr klabbigt sa det fick bli mandagen. Eftersom tisdagen är helgdag i frankrike sa tänkte vi att de som inte stannar hela veckan bara behövde ta ledigt en dag och ända fa en langhelg..

• viktualia

aha! där ser man! nyfiken i en strut fick svar!! tack!

tänk vad bra det är ett grubbla över bröllopsjox samtidigt som jag försöker jobba.. blir lite variation.. vaddå? jag? dåligt samvete....näee...jooo....hi hi

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...