• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

grattis... hm... tyder på SVÅR BT lism.... fniss fniss.. men det är väl för att vi är så brudar!!!

• nu är jag fruL

tihi... vickan!
    Jo lugnt ska man ju ta det MEN helt avhållsam tänker jag inte vara förräns jag vet. Pratade med maken, ska nog testa mig vilken dag siom helst. Kan vara bra att veta säkert eftersom vi ska ha kräftskiva i helgen. Men jag vågar inte !

Så kom du och ta ett glas bubblande med mig!

• viktualia

näe.. fy.. jag förstår att du inte vågar... men det är nog läge att göra det ändå... skicka maken att köpa gravtest.. jag skulle aldrig våga göra det själv.. FY vad läbbans... det verkar i din gravtråd som att man kan köpa sånt på nätet, låter som en jättebra idé om man har lite tid på sig... men inför kräftskivan i helgen är det ju lite mer bråttom... och hur ska det gå när suputen fruL plötsligt är NYKTER på en fest... ujuj... inte avis.. eller.. jag vet inte vad jag ska säga...

• nu är jag fruL

japp cooooola, snygga, smarta, trevliga, roliga och skit skojiga

• nu är jag fruL

ha ha ha
    Näe det kommer nog att få folk att undra, nykter är inte ofta någon har sett mig särskilt inte på fest Tillråga på allt så har jag hävdat att jag ska bli hemmafru så alla tror att jag ska skaffa barn direkt efter bröllopet...

kommer bli genomskinligt vill jag lova

• nu är jag fruL

men varför kommer inte diott mail

• nu är jag fruL

by the way vickan

Du ock zozo har ju skrivit om en frisyr som rockbröllop berättat om. jag har inte fattat hur man gör den eller hur den ska se ut. Vet du var hon har beskrivit den och finns det bilder?

• viktualia

mitt mail dröjer för att spray är ruttet segt!!

jag har bild på min frisyr från förra helgen.. kan maila över den.. men min förklaring är väl strålande.. kan göra ett nytt försök snart... ska bara på luftpaus!

• nu är jag fruL

jaaaaa maila bilden ! vad glad jag blir, vilken liten raring du är inkludera gärna en liten beskrivning...

väntar fortfarande på mail...

• viktualia

Försök till förklaring enligt stegmetoden:

1. gör en hästsvans av hela håret
    2. tag små hårlockar ur tofsen, snurra runt fingarna och fäst med hårnål/klämma
    3. gör lika tjocka lockar som fästs runt tofsen.
    4. resultatet blir att hästsvans döljs av ett hårburr.

på punkt 2 rekommenderas att använda gelé för att få snygga hårlockar!

och mailet... tja... frbnnde segspray... skickar det från en annan adress.. (bilden kommer från hemdatorn ikväll, kände på mig att nån skulle vilja se frisyren!)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...