• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Fel vickan: SÖDERMALM är alltings mittpunkt

• viktualia

fniss fniss.. kan vara så... finns ju en del schyssta häng där.. gillar Sunkit på Bröderna Olsson (icke att förglömma maten där också), Koh Pangan, puben på Hornsgatspuckelns ena ände... Brown & Black - eller vad heter den... hm... Mosebacke... tjaa.. handla mat på Cajsa Warg... vaddå Sthlms längtan?!?

• nu är jag fruL

men kom då vickan så ska vi ha en söder helg
    följer gärna med på alla ställen du listade, många riktigt bar ställen du listade. Ska vara Black& Brown men det är petitesser, sorry för påpekan
    Lägger till några:
    Musslorna på Accurat
    brunchen på WC inklusive asbra strawberrie daquri (stavningen suger i know)
    biljardhaket på bondegatan
    hämt sushin på folkis
    grymma stället Humlehof

ja det finns milijoner

• viktualia

WC har jag också varit på.. visst hänger det ihop med nån schysst restaurang på L?!?

Kom på ett guldställe som jag glömt: Wampires nest eller nåt sånt.. UNDERBARA GLASSDRINKAR som är svindyra men BÄST.. ner i nån källare vid Östgötagatan tror jag...

vill inte sitta i min jobbstad idag.. vill till Sthlm och busa med dig... du behöver ju piggas upp och allt.. jaja.. det tar 4 timmar från min jobbstad till Sthlm... så nja.. en timma till på jobbet...

....fast man kanske skulle blanda sig en glassdrink i sin ensamhet ikväll... det piggade upp mig i alla fall.. och nu skiner solen lite grann igen!

• nu är jag fruL

Helt korrekt vickan. Du kan ditt s-holm WC är vel inget bra hak egentligen enligt mig men deras brunch är kanon särskilt på sommaren då de har stor uteservering med fullt liv runt. Jag älskar att gå ut och äta brunch, dricka massa öl och sitta i massa timmar med kära vänenr och bara snacka skit och ha kul.

Du har redan piggat upp mig vickis lilla. Känner mig inte alls lika deppig längre. Jessie har också hjälpt till att få upp humöret. Skickar en liten puss till er båda eftersom jag är kärleksfull och sentimental idag
    tur att jag är nykter annars skulle jag bli ännu mer patetisk

Ta flera drinkar du stackars lilla gräsänka. Hur går det attt sova utan mannen?

• viktualia

japp! Sthlm är hemmaplan... bodde ju där i 3 år och det vore ju SKRUTT om man inte hade utforskat stan!

minns inte mycket av WC.. det var en kort sväng för flera år sen.. mitt i en snöstorm har jag för mig...

på brunchfronten: jazzbrunch på Mosebacke är att rekommendera, schysst utsikt, god mat och soft musik!!!

har du varit på det där glassdrinkstället?!? om inte så MÅSTE smygalkisen dit.. hi hi!

jotack, sömnen var det inte nåt fel på i natt! jag är egentligen ganska van vid att sova ensam eftersom både herrn och jag flyger och far ganska mycket... och nu gick det bra igen..

• viktualia

Jessie.. felåt om det blev mycket snack om Söder ett tag där.. hm.. men det är SÅ MYSIGT!!

själ ska jag jobba en dryg kvart till.. sen hem till glassdrink på chokladglass, baileys och mixad nektarin - det lät väl bra?!? jag skålar med er också!!! vid 19.30 tiden ungefär!

• Jessie76

Jaahapp, men visst får man va med även om man inte gillar stockholm?! Jag har ALDRIG haft kul i stan där!! Har vart flera gånger och försökt ha trevligt, men icke!

Men nog åker jag dit titt som tätt, so watch out!

• Jessie76

Nu slutar jag för dagen.
    Kram på er bruttor, vi hörs imorrn

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...