• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

nu är det min tur att gnöla! har just drivit ett antal arbetsuppgifter till en punkt där andra människor måste engagera sig för att jag ska komma vidare. ingen verkar höra av sig och här sitter jag och har trist (dvs läser div trista dokument som jag inte hunnit med förrut). grubblar över om jag ska rymma och gå en sväng på stan...men...det är trist att gå på stan själv... näee... bläää och inte är det skoj att komma hem tidigt heller... är ju som bekant gräsänka... blääää

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms... jaa blä på världen! själv kämpar jag vidare här... försöker övertyga mig om att jag ska gå på stan på lördag istället.. fast...då kan jag troligen underhålla mig med päronen som jag ska hälsa på + gå på grillfest i samma stad som de bor i....

...näee det kanske är lika bra att ge sig och dra till stan... jag lär ju inte bli mer jobbinspirerad än så här idag... och så har jag lördagen fri till annat... hm... *gäspar stort*.. och spanar på busstider för bussen till stan... hm.. det går en tjugo över...den tar jag nog...

• viktualia

fniss.. jag kan köpa lite hudkräm till dig förresten.. ha ha... näe.. jag ska köpa lite dricka till lördagens party och en present till hon som fyller år...

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Jahaaaaaa... Är det här tråden för ledighetskommittén?! RIKTIGT avundsjuk på er som inte vet vad ni ska hitta på... Ha en massa tid ööver *fnys*
    Själv slutade man med det för c:a 8 år sen snart, fast jag har roligt - tycker om att ha mycket att göra, så jaaan´te bitter

Själv sitter man kvar på jobbet och är superduperseriös som vaaanligt
    I helgen ska jag på kräftskiva - nån fler? Jag hade att välja på surströmming eller det, och valet är INTE så svårt

• viktualia

tillbaka... eller hemma snarare... jaa världen är inte rättvis och jag råkar vara priviligerad med ett jobb som går att rymma ifrån....

Kräftskiva hade jag inte bangat på till helgen... men jag får gå på grillfest med mina goa vänner hemma i min kära hemstad... så jag klagar inte! Ska bli superskoj!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag sitter också här och häckar lite... sitter i soffan och pöser... har påbörjat renoveringen av en klänning som jag ska be mamma rädda sen.. men sprättnål klarar jag av att använda själv.. hi hi....

lätt att surfa bort en himla massa timmar... tänk om jag la samma kraft på mer väsentliga saker.. ja ja... planera bröllop kan jag ju låtsas som att jag ägnar mig åt... fniss fniss

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...