• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

ALDRIG?!?!?

GISSA om du gav fruLlan och mig VÄRSTA utmaningen nu?!?!?!? Gissa vem som tycker att du borde packa dig dit snart så ska vi visa hur SKOJ man kan ha där!!! Lovar att hjälpa norrlänningen att förstå sig på Fjollträsk!!!

Ujuj... jag ska bli turistguide för norrlänningar i Sthlm!!

• viktualia

Skål alla grevar och baroner och coola BT lister!!!

Här sitter Viktualia med en glassdrink som blev lite alkoholstark.. haha... bäst att äta upp kvällsmaten = köttfärspizza först!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Morrn!!
    Det där med finne på hakan känner jag igen! Lite åt höger sitter den
    Tack så mycket för alla fina ord om oss och mig, jag blir alldeles generad

• Jessie76

Jo jag hör av mig när jag är på G neråt i landet, akta er det går fort - fan det är ju nerför heeeeela vägen till fjollträsk

• viktualia

Felåt Oms-gumman!!! Det var det värsta att jag glömde trådens Östermalmare! Men jag kom ju i alla fall fram till att världens centrum är Sthlm!!

Finne på hakan låter trist. Jag råkade titta mig i spegeln imorse och sände brudsminkningen en tanke - det krävs nog en del underlagsjox för att jag inte ska se flammig ute i fejset... jaja...

Låter bra att du hör av dig Jessie... för du kan ju inte fortsätta tro att Sthlm är trist! Det GÅÅÅÅÅR ju inte!

Igår fick jag ett kuvert med posten från mina päron. Hade beställt lite bilder på mig själv som liten... knäppgökarna hade skickat bilder av två kategorier: antingen var de gamla söta bilder på mig OCH min brorsa (puckon...det finns väl bilder på BARA mig - eller?!?) eller så var det papperskopior på nytagna bilder från sambons och min digitalkamera... *suckar* Ringde och pratade med dem men de fattade inte riktigt att de gjort fel... vaddå... vill du inte ha tio bilder på lillebror OCH dig i ert festhäfte??? Nej... Jaja... jag ska dit på fredag så jag får väl rota själv... *söta snurriga föräldrar*

• nu är jag fruL

Godmorgon mina små hjärtegryn

idag känner jag mig MYCKET bättre! Tack för all stöttning och peppning under gårdagens enormt djupa svacka! Skickar kramar och stora blöta pussar tiller alla
    japp vickan kroppskontakt och semihångel är min grej

för att bara avsluta söder snacket: Visst har jag varit på Vampire lounge vickan, har en polare som brukar vända plattor där och på måndagar så har de rea på alla drinkar... så japp där har man varit och vinglat runt men jazz brunch på mosebacke har jag missat... kanske man ska pröva!

Oms: Jo jag vet att man inte ska planera och leva som vanligt... MEN jag är en planerare och vill styra och ställa emd saker. kanske en liten skada av att jobba som projektledare...
    men jag lovar jag ska försöka stressa ner.

mensen har inte kommit än så jag planerar att ta ett clear blue senast fredag om den inte kommit än. det är ju kräftskiva i helgen så jag vill veta om det blir nubbe eller ej.
    det där med dricka och alkohol. Hmm maken är HELT rabiat på absolut avhållsamhet. Jag fick snacka allvar med honom nu när vi skulle börja försöka att jag INTE kommer leva som en asketisk docka innan jag fått positivt grav test. han tyckte att jag skulle avhålla mig fån allt en period även INNAN vi bröjade fösöka

men si du det gicka jagf inte med på

puss på er alla!

• nu är jag fruL

jessie förresten. det är HELT okej att inte gilla s-holm. Jag kan till och med föstå det! Men kom görna hit och hälsa på och ruing mig när du gör det så kan ju vi ta och snacka lite skit och ha trevligt oavsett att vi befinner oss i fjollträsk

jag blir så nyfiken på er alla nu när man pratat med er ett tag. det vore så kul att få ansikten till orden.

Hoppas zozo har kul p¨å sin bröllopsvecka! Skickar en liten puss till henne också

Som ni ser så har jag skapat en ny betydelse för den gubben. Nämligen pussar

jessie skapade ju att betydde skit och sugning!

Hmmm dirty jessie!

• viktualia

fniss fniss... jaa snart krävs det en inplanerad "BT list"-träff i Sthlm i höst...

och jag är verkligen inte odelat positiv till Sthlm.. men som nöjesstad är jag nog det... bodde där i 3 år och var rätt nöjd över att flytta sen... det jag saknar är just nöjesutbudet! som tur är så hamnar jag där ganska ofta och kan tillfredställa mina Sthlmsbehov ganska ofta!

frullan - har du kollat min stiliga frisyrhemsida?!

idag är det statistikern som är på jobbet.. jag ska komma på ett smart sätt att göra ett urval i en stor population...håhåjaja.. jag är ju INTE nåt mattesnille....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...