• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Myyyyyyysigt när gummen kom hem antar jag. MEN du gjorde vel inget annat än att pussas du är ju faktiskt inte GIFT än

Ska han med till päronen eller åker du själv? Kan inte vara kul att vara från varandra igen tänkte jag.

japp slutat röka är skitbra! jobbigt visst MYCKET men det går. och det kanske ökar chanserna att bli gravid...

Idag skiner solen för full och vi ska dricka öl på kontoret i eftermiddag! Hurra! Sen kommer maken och hämtar mig så åker vi till landet. och i mogon är det kräftis!

KUl KUL!

• viktualia

jopp... jag ska vara ifrån honom igen. åker ensam hem till päronen, herrn är upptagen här på hemmaplan i helgen. och jag delar inte hans hobby och vill gärna gå på kompisens grillfest imorgon! så jooo... nu ska vi klara oss utan varandra två nätter till....

...och nej... nåt annat än lite -ande blev det inte.. han kom hem vid ett i natt och båda var hyfsat sömniga då...

med sig hade han taxfreesprit som ska vara avec på bröllopet, ännu en sak att bocka av på attgöralistan!

hur är det med Oms och Jessie idag då?!?

• nu är jag fruL

ja här var det inte mycket aktivitet alls.
    Omsan hade visst mycket att göra på jobbet och jessie kanske fortfarande ligger hemma och jufsar med maken hon skulle ju producera barn hon med

Hoppas hon har kul

• Jessie76

Oj, förlåt! Jag förlorade mig i jobb i flera timmar känns det som (jaja, NÄSTAN två timmar )
    God morgon vackra damer i detta avlånga land!

Jag har dragits med eftermiddagshuvudvärk hela veckan, tänkte det är nog för man inte är van att arbeta så hårt som jag gör
    Nu har den dock varit konstant från igår eftermiddag
    Botades igårkväll efter bestigning men imorse var den tebax

• Jessie76

Hahaha.... Du hann före mig

• viktualia

tur att du är här och bidrar till underhållningen i alla fall! annars är ju risken att man känner sig övergiven...... och det är ju bara fredag förmiddag än så länge...lär lämna "internetet" när jag drar mot hemstaden... finns annat att göra där än att hänga här - konstigt va?!?

kanske borde försöka arbeta lite... hm....

• nu är jag fruL

jag vill inte jobba!
    Har gfasiken inte gjort något vettigt på hela veckan!
    men första veckan efter semestern är vel lite okej att vara slapp...

Ska starta upp ett nytt projekt nästa vecka gillar att leda projekt och har delegerat bort det mesta av resandet ha ha ha bra att bestämma

• viktualia

jag har också haft lite huvudvärk den här veckan, skyller på konstigt väder som slår om hela tiden.... min lilla skalle klarar inte sånt...

annars är jag rätt seg idag... sov rätt dåligt innan herrn kom hem och sen vidtog omfattande "gossovning" vilket inte gjorde sömnen bättre... men det var mysigt!! (sover i vanliga fall INTE med kroppskontakt)

• nu är jag fruL

Sover ALLTID med kroppskontakt. Tycker det är sååå mysigt att känna makens hud! I alla fall någon kroppsdel måste nudda! fast detta blev knepigare när vi bytte sängar då vi har helt olika hårdheter... han sover inte så bra i min ochb jag inte så bra i hans... men allt går

viktigt vetande va

• viktualia

fniss... ni får väl ligga på varsin sida av "gränsen"... själv tycker jag att varsin sängbotten men gemensam bäddmadrass är en strålande lösning!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...