• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Vi hade gemensam bäddmadrass, men när jag köpte min nya säng så köpte jag även en ny bäddmadrass (för 3000n hur fan kan en bäddmadrass kosta det!!!) som är såååååååååå skön så då bestämde vi oss för att ha seperata. men skarven märks faktiskt inte så vi brukar sova nära skarven båda två.

Mmmm nu längtade jag hem till sängen

• nu är jag fruL

Undrar hur zozo har det!

• viktualia

jaa... hoppas att hon är lagom galen och låter oss titta på bilder från slottsbröllopet!! tycker det verkar så himla coolt!

annars är det balkongväder nu igen.. fast lite kyligt möjligen... så jag och datorn stannar nog inne... fniss fniss..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

Klart´att man får säga så. man älskar jun inte någon mindre bara för att man behöver lite space i sängen
    vet folk som blir tokiga av att känna andra när de sover dessutom så blir det ju så varmt ibland.

Bra jobbat med rökningen oms! ja vid 14 hade man ju inte en tanke på att det kunde bli svårt att sluta. men jag måste säga att det går bättre än vad jag trott. Fast helt klart är att det är jäklarns jobbigt just när man dricker öl... Öl kräver cigaretter!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

näpp! jag kan dricka MASSOR av öl uta cigg.. hi hi... kan inte låta bli att retas lite....

rolig dotter du har Oms... ska man jobba när man är på jobbet?!? värsta skrällen! ... ungar är farliga... det är det jag säger... ha ha ha...

och det där med att sova... jag är ju ett eget värmeelement... står knappt ut att sova med mig själv...bara det är för varmt... därav att jag i vanliga fall inte är så fysisk i sömnen.. men i natt var ett undantag.. hade ju saknat gubben sen söndag lunch! och nu drar jag och kommer tillbaka på söndag em...

våra inbjudningskort har kommit, men de måste hämtas från posten. ska bli LATTJO att äntligen skicka ut dem.. hittills beskylls vi för "mycket snack och lite verkstad" när det gäller vårt bröllop - om man frågar vår närmaste omgivning..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...