• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Vi har mycket släkt där som sagt, och är där rätt ofta. Men varje gång vi har tänkt gå ut eller nåt så finns INGENTING att göra! Kanske det beror på att dom vi är med aldrig är ut så dom vet int vart man ska gå?

på dig med - det var en bra smiley

• Jessie76

På ER Menar ju ju!! Förlåt allihopa jag menar ju givetvis en på ALLA denna halvmuliga dag

• nu är jag fruL

vickan: japp jag har sett frisyren och den var skitsnygg! helt klart jag skulle vilja ha den på bröllopet nästa helt. MEN jag fattar inte ruiktigt hur jag ska få till den.
    vad satte du upp snurrorna med? nålar? och hur satt du dem. fattar inte riktigt.
    dessutom har jag väldigt långt hår så tilloch med frisören sa att det var knepigt att sätta upp mitt hår till bröllopet.

men jag kanske får öva och försöka.
    vad ska man ha Hårnålar eller?
    men blir snurrorna inte väldigt platta?

• viktualia

frullan... jag satte upp det dels med hårnålar men även några klämmor av minityp. jag tror att det enklaste är att du övar vid spegeln, det är inte så lätt att förklara... framförallt inte i text... hi hi
    Snurrorna blir så platta man gör dem till.. jag hade i gelé i varje snurra för att slippa en massa frissigheter... och min längd på håret ser du på startsidan på min hemsida.. jag har inte så jättelångt hår.

• viktualia

du hade ju förresten är cool frisyr på ert bröllop... såg väldigt elegant ut! synd att man inte kan gå till frissan varje gång man behöver vara festfin... men det har jag sällan tid med då... den där frisyren som jag la ut bilder på tog mig en dryg halvtimme att göra.

Jessie... vet inte om du läst om våra frisyrdiskussioner... vill du veta vilken frisyr det handlar om så maila mig på pratglad@tjohoo.se så ska du få länken till bilderna!

• viktualia

det var väldigt vad flitiga ni är på era jobb idag... bara jag som sitter med statistikdilemma som BT-surfar medans jag grubblar?!? *fniss*

• nu är jag fruL

inte alls så jättge flitig på jobbet som jag borde.
    har ätit och fikat, och ja jobbat lite.

Hmmm v et någon av er var man kan få tag i en underkjol med lite vidd i? Bjöd på en på e-bay men blev överbudad i sista sekunden

• viktualia

finns inte sånt på bröllopsshopar!??! min stenåldersmamma kör med underkjolar mer eller mindre jämt och jag tror att hon köper dem på Twilfit... men det är mer blanka saker som skyddar kjolen utanför...

• Bröllopstokiig

vickan - Jo just det bröllopet var superhäftigt. brorsan hade hyrt Gustavianska våningen som består av matsal för ca 70 sittande, en lååång balkong m utsikt mellan gärdet-slussen-nacka strand. maten var underbar, personalen helt osynlig men man hade alltid vin i glaset (suveränt snyggt skött) Ja det var mkt proffsigt helt enkelt. jag hade gärna haft en middag där själv! fast då had ejag nog gift mig i min kyrka (Oscarskyrkan på Narvavägen) som jag för övrigt tycker e en av Sthlms snyggaste kyrkor.

de hade ett band som hette Sonny Liston som körde allt mellan Taube och ACDC, häftigt! en mkt trevlig fest och bröllopsprogrammet var snyggt utformade m mkt roligt skrivet om dina bordsgrannar, bandet som spelade, anekdoter, sånger ja u name it!

helt klart en mkt lyckad fest! de hade önskat sig pengar till en ny storsbildstv (plasma eller nåt) och de fick in 18.000kr samt massor m andra presenter iform av resor spabehandlignar, årgångsvin osv så nog sjutton var brudparet nöjda de med ( tänk om jag fått allt det där )

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...