vickan - Jo just det bröllopet var superhäftigt. brorsan hade hyrt Gustavianska våningen som består av matsal för ca 70 sittande, en lååång balkong m utsikt mellan gärdet-slussen-nacka strand. maten var underbar, personalen helt osynlig men man hade alltid vin i glaset (suveränt snyggt skött) Ja det var mkt proffsigt helt enkelt. jag hade gärna haft en middag där själv! fast då had ejag nog gift mig i min kyrka (Oscarskyrkan på Narvavägen) som jag för övrigt tycker e en av Sthlms snyggaste kyrkor.
de hade ett band som hette Sonny Liston som körde allt mellan Taube och ACDC, häftigt! en mkt trevlig fest och bröllopsprogrammet var snyggt utformade m mkt roligt skrivet om dina bordsgrannar, bandet som spelade, anekdoter, sånger ja u name it!
helt klart en mkt lyckad fest! de hade önskat sig pengar till en ny storsbildstv (plasma eller nåt) och de fick in 18.000kr samt massor m andra presenter iform av resor spabehandlignar, årgångsvin osv så nog sjutton var brudparet nöjda de med ( tänk om jag fått allt det där
)