• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

hm... dags att skriva nån stilig dikt om roboten L som vill bli gravid, stiliga fru Jessie som vill ha barn nummer tre och lilla V som tycker allt kring graviditeter verkar läbbigt.... *fniss*

• nu är jag fruL

TACK jessie!

Precis det där var det som jag vill höra och få veta. är nästan på väg att släppa en liten tår av kärlek till dig just nu ! skickar en puss

japp blir lite blödig och tårögd när jag ska ha mens... Om jag nu ska det

Då tänker jag fortsätta att hoppas att det finns en bulle i min ugn. dessutom så ska jag om mensen inte kommer testa mig med clear blue. jag köpte ACO´s test igår eftersom det stod att man kunde ta det när som helst på duygnet och CB enbart på morgonen.

har ju fortfarande ont i magen men ingen mens...

Tack dessutom för dina rakt på sak råd att köra så det ryker och jämt. BRA love you!
    Här ska jäklarns anamma se till att det ryker i sängen vid alla tidpunkter mens eller inte!

Bra med rejäla råd.
    Kom till stockholm jessie så ska du få en live-kram och en stor grogg!

• nu är jag fruL

Stå på huvet och ta ledigt. Ja jag ääälskar raka handfast råd. Hurra för robusta norrlänningar

• nu är jag fruL

jessie:
    jag blev så uppiggad av ditt inlägg att man KAN vara gravid även efter ett neg test så jag klipper in det i grav tråden.
    Hoppas att detta är okej med dig ?

puss

• viktualia

fniss... vad ni håller på... snart hånglas ni ju också... ha ha ha....

själv grubblar jag över sådana jordiska ting som in- och utgångsmusik och transport från kyrka till lokal... plus mer nutida frågor som: när kan jag gå hem från jobbet? upptäcker nån hur mycket jag häckar på BT på arbetstid... osv..?

Jessie... älskar att gotta mig i andras "nu är vi gifta"-historier... orkar du skriva sånt?!?

• nu är jag fruL

Hångla är ju trevligt jöööö!

solen börjar titta fram och jag tror att jessie är synsk och vet att man inte kan lita på andra teast än CB

kanske...

usch vad beroende jag är av BT jag kan verkligen inte få något gjort!

• viktualia

... och jag har för långt till nästa deadline för att klara av att skärpa mig och lämna BT... hm... egentligen borde man ju bara göra sånt här på fritiden.. men vem lyckas?!? inte jag som oavsett vilket sitter vid datorn hela dagarna...

näe... tycker vi skippar det här och samlas i Sthlm ikväll.. hm.. Fåfängan på Söder har jag inte testat - nån som hänger med?!?

• nu är jag fruL

Klaaaaaaart att jag följer med! Söder är ju liksom min bakgård

usch beroende är man av både Bt och uteserveringar och öl. Hugaligen.

Hmm det har dykt upp en annan med FruL här på BT... retar mig lite. Börjar fundera på att byta nick lite...

• viktualia

jaa jag såg det.. hon hänger i den skojiga tråden "Ska det verkligen vara så svårt" eller nåt ditåt... snurrigt... var nära att jag klämde ur mig nåt dumt till henne...

eller kanske jazzbrunch på Mosebacke på söndag..

NÄEE!!! Jag får inte börja längta till Sthlm mitt i allt också... *suckar högljutt* Ska till grannhålan/min hemstad till helgen och det får räcka.. Sthlm blir det första helgen i september men då för sammanträde hela helgen och inte tid med nåt partajande... tyvärr...

Viktualia grubblar vidare: Bu för regnet ute, ingen sol här... funderar över hur Zozo har det.... jag vill vara i solen i Frankrike... här på mitt tjänsterum är det KALLT... blä!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...