• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

usch jaghatar att vara gräsänka. Att sysselsätta sig på kvällarna är inget problem. kompisar finns alltid att träffa. Det är det där med att sova själv som är problemet. Jag är inte mörkrädd eller så, jag tycker bara inte om att vara ensam i sängen Jag vill ha någon att klämma på Jag vill ha rkoppskontakt emd maken hela nätterna helst. och det är ju luite svårt om han är borta...

får ingenting gjort på jobebt idag!!!! Måste man det första dagen efter semestern?

• nu är jag fruL

jäklarns vad med fle det blev i det inlägget!
    fingrarna har fortfarande semester

• viktualia

jaa i natt sov jag smådåligt... trist att inte ha nån att trängas med.. är bra på det där med att drömma mardrömmar och då är det bra att ha herrn i närheten... brukar dämpa hemskheterna snabbt...

• nu är jag fruL

ja ensam i sängen är tråkigt på alla sätt

ska kolla mailen nu

• viktualia

Oms - arbetar du eller?!?

*hoppas att ni erfarna tants ska svara på min fråga*

• nu är jag fruL

jag ska definitivt svara när jag bara får lite tid. Du vet måste jobba lite Har inte fått ett jota gjort idag så nu msåte jag i allafall låtsas lite. dels kräver frågan lite funderingar... jag var supernöjd med allt!
    men några synpunkter har jag återkonmmer med det.

ditt mail har inte kommit...

• viktualia

jag säger ju att min mail är seg.. ha ha... allt för att inte störa dig under värdefull arbetstid...

förresten måste man inte kämpa stenhårt första dagen på jobbet... själv är jag ju inne på tredje veckan efter semestern... känns ganska RUTTET om jag får säga mitt..

...fast å andra sidan är det perfa att ha bröllopet i oktober att se framemot... annars skulle jag nog strejka... (hm... eller ha tagit längre sommarsemester...)

• nu är jag fruL

tack vickan
    jag trodde att det var precis så, att man inte alls måste jobba så hprt första dagen efter semestern
    så därför gör jag inte det. jag vill ju inte slita ut mig för snabbt, man ska ju orka ett år till

fy vad hemskt det lät

• viktualia

äsch... men det är ju jul där emellan.. men lite hemskt känns det.... hm...

och jag vet bara att jag har jobb till årskiftet ungefär.. hm.. igen...

livet är konstigt... regnig måndag och gräsänka.. näee.. jag får nog rymma till Sthlm och ta ett glas skumpa med dig.. men du kanske ligger lågt på spritfronten i väntan på mens...

• nu är jag fruL

ha ha inlägg 1500 tog JAG

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...