• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Godmorgon flickor!

Arggh.. Jag GLÖMDE ringa borgmästaren igar!! (Han har bara telefontid onsd kväll och lördag morgon.. och man vill ju inte störa pa annan tid) Naja, far väl ringa pa lördag..

• viktualia

ajdå... kluriga telefontider...

jag var på after work igår... på en av pubarna i min lilla håla... sänkte medelåldern rejält...jaja... god öl och roligt struntprat blev det..

nu har ösregnet kommit hit så Zozo, du slipper väl det nu?!?

• Zozo

Tja idag är det soligt men resten av veckan (utom tisdag) ser det rätt trist ut.. Trakigt, men det är ju bara att göra det bästa av det!!

Var riktigt nere igarkväll.. Kände mig ensam här hemma och regnet som öste ner.. sniff.. Vad synd det är om mig... sniff..

äh förresten.. neh, och idag lyser solen i alla fall!

• viktualia

du ser! jag sa ju igår att jag skulle ta hand om regnet och nu är det här... tur att man sitter på jobbet och häckar utan behov att flytta på dig...

känna sig ensam är tungt...jag blir gräsänka på söndag och sånt är verkligen aptrist.. men han lyckades krångla så att han kommer hem en natt tidigare - mysigt!

• viktualia

Nickedockan - hoppas du tittar förbi förresten... är nyfiken på hur det går med sluttampen på planeringen och hoppas att du är gladare idag!

• Zozo

Nu är jag hemma igen.. med ont i fötterna av x-antal kilometers turistande med vänner i Paris! Man far ju vara lite lokalguide när folk kommer för första gangen Na det var himla mysigt att träffa dem!

Nu ska jag packa klart sa att det bara ar att stänga väskan imorgon...

• viktualia

Hm... man kanske skulle hyra in dig som guide och åka till Paris på storstadssemester nån gång?!?

Här är det dags för träningspass minsann! Och korrekturet på våra inbjudningskort har kommit!! Bara ett pyttefel sen är det superfint!!!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Godmorgon flickor.. Jaha, nu var det dags! Om ett par timmar gar taget ner, jag är färdigpackad och maste bara torka haret.

Ja oms, jag SKA komma ihag borgmästaren imorgon.. i värsta fall far vi väl aka förbi när vi är i krokarna!!

Inga mer avhopp men nu oroar jag mig för min kompis i Skottland som ska flyga via London pa söndag.. Suck! Naja, förhoppningsvis hinner det ordna sig!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...