• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Oj vad coolt Oms! Det lät verkligen som en brakfest... blir lite avis!! Själv ska jag "bara" gå och spana på en vigsel i "vår" kyrka på lördag...

• Zozo

oms - Oj vad häftigt! Hoppas att det blir jättekul!

Na, skänk mig alla en tanke pa mandag runt 18-19 tiden! Jag maste säga att jag kommer att sakna er där! Hade jag haft ett stort bröllop hade jag banne mig bjudit er ocksa, sa trevliga som ni är!

• viktualia

jag lovar att tänka på dig Zozo! och jag tycker fortfarande att idén att ses i Sthlm i höst nångång är tilltalande... även om jag grubblar över hur jag ska förklara det för min m2b... han vet att jag är beroende av BT... men inte HUR beroende.. och hittills har han inte fått veta mitt nick här heller... och jag tänkte fortsätta ha det så... hi hi hi

• Zozo

Hehe.. jamen du kan väl HITTA pa ngt ärende som du bara maste sköta i stan??

Jag kan ABSOLUT inte koncentrera mig pa ngt här idag. Jag har lagt iordning alla filer sa att folk kan hitta om de behöver det när jag är borta, delegerat uppgifter som maste skötas.. och nu har jag liksom inget kvar.. och i tre timmar MASTE jag ju göra ngt!

• viktualia

apselut.. men ändå... brukar ju bubbla över av "eftersnack" när jag träffat roliga människor... höhö... "jo älskling, jag glömde säga det men jag var på träff med lite folk från BT, himla skojiga bruttor även i verkligheten".... hans svar skulle bli ett stort ????

hur länge ska du ha semester efter bröllopet?

• Zozo

Ah, jag har bara tva veckor totalt (är tbk 23e). Sparar resten till i vinter när vi hoppas komma iväg pa resa...

• viktualia

okej! det låter bra...

själv har jag en massa att göra efter att ha varit på ett jobbmöte... men på 30 min har jag bara öppnat två worddokument... håhåjaja... BT är verkligen farligt!!

hej jag heter Viktualia och är BT holist

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...