• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Godmorgon alla lattjo typer!
    Här är jag!!

Pigg och fräsch...not... hoppas mest på after work med öl ikväll... *hoppas*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

jag har inte mer semester så jag kommer att hänga här hela tiden fram till bröllopet....

Lägesrapport:

igår enades herrn och jag om festprogrammet... att våra föräldrar får bidra men att vi blir redaktörer

inbjudningskorten är beställda... korrektur är nog på väg

budget är svårt så det skjuter vi på.. alltså en uppdelad på olika poster

cateringföretaget borde vi höra av oss till snart...hm...undrar just när det passar...

äktenskapsförord eller inte- ska boka tid hos jurist på banken för att diskutera frågan. anledning till att den är aktuell är att vi båda har lite komplicerade arv att vänta i framtiden...

plus säkert tusen andra detaljer som jag inte kommer på nu....

• Nickedockan

Hallo.................. Vad trevligt med glada miner såhär på morgonkvisten! Jag känner mig riktigt tung idag, regnet bara öser ner och på lördag är det bröllop... Eftersom vi ska vara ute så är jag aningen orolig, börjar dessutom ana att det är just bröllopsnerver som visar eftersom jag inte riktigt känner igen mig själv... Kommer inte alls överens med mannen heller idag, inte om någonting! Är bara trött, arg, vill åka härifrån, rymma ifrån allt. Suck, trodde aldrig att jag skulle känna så några dagar innan!

• viktualia

Ojdå Nickedockan .... du kan få lite sol... för det är det här i västra Svealand! Och försök ta några djupa andetag och tänk på vad det är för något skojigt som väntar.. ...och glöm inte att vi finns här och stöttar dig.. är det någon särskild del av bröllopsplaneringen som tjorvar?!?

*lugnande kramar*

• viktualia

Oms... den där vindrinken har jag testat nästan... rött vin och fruktsoda kallas på spanska Vino Tinto de Verano - sommarvin och är riktigt riktigt gott!
    Vitt vin och mineralvatten blev jag bjuden på i Österrike - spritzer tror jag det kallades.. helt ok det med.

• viktualia

här var det verkligen inte nån aktivitet idag... *snyft*.. det tvingar ju mig att jobba...

• Zozo

Hejsan flickor - här kommer semesterfiraren!

Bröllopsnerver? Nej, jag har just pratat med cateringen och fatt ordning pa alla tider och allt. Finemang!
    Nu fattas bara att jag far tag pa rackaren till borgmästare för att allt ska vara fixat!

Nu ska jag iväg och simma. Kommer förbi lite senare!

• viktualia

gå och simma.... mysigt... själv hoppas jag fortfarande på lite ölsimning... dvs.. after work... inte hört nåt än..
    alternativ b (om inte after worken blir av): träningspass
    Gissa vad jag är mest motiverad att göra....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...