• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

och fy... stackars stackars!

hm... jag ska försöka planera så att vi kan trycka vårt precis dagarna innan bröllopet... blir helt nojig och vill att det ska vara så rätt som möjligt...

• Zozo

Jag var ocksa lite nojjig men sen tycker jag inte att det gör sa mycket faktiskt.. Jag har varken rad, tid eller lust att göra om vara och jag hade inte hunnit trycka dem den här veckan för det tog en del tid!

• viktualia

är det bara du och jag som är här idag Zozo?!?

här jobbas det faktiskt hårt... insåg nyss att jag har ett möte imorgon och måste läsa in mig på området... kan ju inte komma dit och säga: nej jag har hängt på BT, jag vet inte vad projektet handlar... *asgarv*

• Zozo

Japp, har ocksa en hel del att hinna med innan tisdag kväll... sa jag jobbar jag med

• viktualia

förresten... jag gjorde "rockbröllop"-frisyren på mig själv i lördags! gjorde den med tre tofsar, en i nacken och två ovanför i ett V-mönster. Det blev JÄTTELÄCKERT och tog faktiskt inte mer än en dryg halvtimma! Och med hjälp av två speglar lyckades jag stajla till hela frisyren ordentligt!!

• Zozo

Haha! Där ser du det gick! Behövde du ta till m2b?

Jag färgade om haret igar (brukar ha en nyans rätt nära min egen i vanliga fall med.. för att täcka över sma ilskna vita stran etc) och är rädd att det blev lite mörkare än vanligt.. Hmm, fast alla säger att det är snyggt sa vi kör väl pa det.

• viktualia

Nä "kan fälv"!!!! Heja Viktualia!

Ska göra om det hela om några veckor när det är dags för nästa partaj!

Jaaa... skulle behöva gå till frissan och fräscha till mig lite och boka tid för bröllopsdagen... undrar när jag ska klämma in det?!?

• Zozo

Jag färgade själv hemma.. typ 01.30 i natt...

• viktualia

oj... men du kanske har rutin på sånt? själv vågar jag inte plus att jag är rädd för att få sådana där kemikalier på händerna (handskar till trots)... så jag färgar på salong.. dyrt men ändå ok pris eftersom jag gör det i min lilla avkrok... min faster och jag jämförde pris... vi hade varit hos frissan i Sthlm resp min håla, klippt och slingat. Hon betalde 1300 och jag 800 för samma sak!

• Zozo

Oj da! Jag betaler 30 euro för klippning och färg pa salong här.. (fast de är billiga) men i regel tycker jag det blir bättre när jag gör det själv.. Jag vet vilken färg jag ska ha och använder i regel samma märke... Ja, utom när jag far en knäpp och far för mig att jag ska byta färg.. och da kan det bli fel.. Ljuslila var inte sa kul...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...