• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Men ni tog väl inte illa upp? Jag var bara aavundsjuk på er.... Förlåt om det lät dumt

• nu är jag fruL

Jessie dig kan man inte bli arg på jööööö

Gillar förresten att du pratar norrländska i tråden, det piggar upp oss trista stockholmare som tycker sånt är sååååå exotiskt

Orkade inte kliva upp i morse är DEPPIG idag! Och japp ni kan nog gissa varför!
    MENS eländet kom inat

Så nu har jag svart på vitt att testet inte var fel och att jag INTE är gravid.

Faaaaaan jag som verkligen ville vara gravid NU!

har tappat allt hopp och tror inte jag kan bli med barn nu! usch

jag ska försöka att inte deppa ner hela tråden idag!

är eller snarare VAR också en inbiten krograggare kan jag påpeka Hittade nästan alla mina ex på krogen! och slampig som jag är så har jag dessutom haft en del one nights

Usch bannlys mig om ni vill, men så var fallet. och onykter var jag tllråga på allt

Alkis slampa japp det är jag det

men jessie har fortfarande inte avslöjat var hon hittade sin make! Fram med det nu

• viktualia

En extra morgonkram till Frullan för att menseländet dök upp!!!
    men tappa INTE hoppet... ni har ju knappt börjat kämpa... och bland alla kamper i världen så är väl en massa "åka av" för att bli gravid bland de mer angenäma...

Och en annan glad liten kram till Jessie... näe jag tog det på lagom allvar men jag kan förstå att man kan vara avis på sådana glidare som mig...fniss fniss. (Min variant av arbetstid kallas förtroendearbetstid och det är aldrig nån som räknar hur många timmar jag jobbar bara jag gör det jag ska)

Krograggare eller inte - här har vi ju urlattjo! Det är bara jag som är liten och prydlig..hi hi

Nu satt jag här igen..... och pladdrade på BT.. om man skulle leta rätt på nån arbetsuppgift?!?

• Jessie76

Hmm...
    Jo, jag jobbade på krogen - tillsammans med min blivande make utan att veta om det
    Ett gäng från puben åkte utomlands (Grekland) och där klickade det ordentligt. Sen dess (-97) har vi levt tillsammans. Dökära - mer än någonsin nu efter vi har gift oss! Coolt är det, var det samma för er andra som gift er eller?

Hur f-n skriver man på norrländska? Jag gör det gärna bara du säger hur?!

Jag har aldrig dejtat på nätet, alltid krogen
    Däremot har jag en syrra som skulle behöva komma till - hon är gammal som gatan (-74) och söt som tusan, men hon kommer lixom aldrig till skott tyvärr Har ni nå tips?

• Jessie76

Kram till fruL - jag tycker faktist synd om dig, förlåt men jag måste
    På´t igen bara, ge inte upp!
    på dig

• viktualia

Japp! Jag har en singelpolare som är född 74, en vansinnigt stilig karl som borde hitta nån snarast! Väldigt mycket friluftsmänniska och hurigt som attan... är det nåt.. *asgarv*

Nätdate:ande är väldigt smidigt och rationellt... man härjar så mycket eller lite man vill och det är oftast majoritet killar där inne så som tjej blir man uppvaktad rätt snart! Lura in syrran på nätet vetja! Själv hittade jag karln på Passagen Kontakt men det finns ju rätt många varianter!

• nu är jag fruL

Tack jessie
    jag tycker OCKSÅ synd om mig!

vill e ju så gärna vara gravid.

Hmmm lyfte tugnt igår och tänk om jag var gravid men de tunga lyften kanske satte igång en abort...

• viktualia

Jag är inte nån barnmorska och har aldrig varit gravid... men det där med tunga lyft måste ju vara en relativ sak... Tänk alla mammor som är gravida med barn nummer 2... de lyfter runt på barn nummer 1 hit och dit och barn nummer 1 kan ju väga ett och annat kilo. Jag menar inte att det där med tunga lyft är tjafs, jag bara tycker att man ska nyansera det lite...

Kanske skulle du känna dig lugnare om du hade pratat med nån barnmorska om det ena och andra - bara en tanke?!? Själv anar jag att jag skulle bli tokprillig om vi skulle sätta igång bebisverkstaden och skulle nog bli lugnare av ett snack med nån som kan frågan.

Som jag skrev häromdagen... vi kan inte styra naturen och det är svårt att lära sig leva med. Önskar dig ro i själen att tänka på annat och låta bebistillverkningen ha sin egen gång... - hur svårt det än kan låta!

*kramar om länge och hårt*

• Jessie76

Hon har nog vart där tror jag men hur seriöst det var vet jag int...
    Jag får jobba på det

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...