• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

det är klart att jag är intresserade av att läsa din B-day - story Jessie!

nu är jag hemma igen efter utflykten till min hemstad. var på grillfest igår med mina älskade vänner...*myser fortfarande*

laddar nu för nya äventyr och att herrn och jag ska ta ett krafttag om bröllopsplaneringen. högst på listan står utskick av inbjudningar - korten från kortdesign kom i fredags. näst högst står kläder till honom och val av cateringfirma/meny.....

• viktualia

måndag morgon. Vickan är på jobbet och nu är det fullt fräs framåt... eller?!? hm... ska på jobbmöte på förmiddagen som troligen sätter fart på slöfocken V....

hur har helgen varit för er andra?

• Jessie76

God morgon
    Jag är sååååå trött efter helgen, kan säga att man var inte människa igår! bakis
    Inte alls full fart på joppet, jag tar det luugnt Inge
    Storyn kommer strax

• viktualia

Joppet.. hi hi.. rolig felstavning...

jag var också bakis igår.. sov gott på bussresan tillbaka till min lilla småstad...

• nu är jag fruL

hejsan raringar
    Frullan här. Myyyycket sliten. Grymt skojig kräftskiva i lördags och det blev lite spontan efterfest igår, ja jag vest assmart att kröka på en söndag i know. Men kul...
    dessutom så kan jag einte sova när jag är övertrött så... skittrött idag. Längtar hem till soffan men måste starta upp projektet... men jag har ingen luste eller energi...

pigga upp mig brudar!

jessie: inge , är inte chefen där eller

• viktualia

Jessie! jag upptäckte just att du mailat.. hm.. jag kollar bara tjohooadressen när jag vet att det nån som mailat... ska svara nu!!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss... vi låter som ett gäng ÄKTA slöfockar som alla efter lagom hårda helger längtar hem till soffan så här en måndag... själv kommer jag partaja mycket hårdare nästa helg.. HUR jag nu ska klara av att komma till jobbet efter det kan man grubbla över.. men det blir nog bra....

Coolt med din dotter Oms... börjar man 4:an så är man ju stor!! Minns också känslan att byta del av skolgården till mellanstadiet och de STORA! fniss fniss... Jag gick i en miniskola i min hemstad, inga parallellklasser alls... bara en klass per årskurs...

• Jessie76

Zzega å zzlöa tjejjor här på beroendetråden
    Snart får man gå hem! Supernajs

• viktualia

fniss fniss... japp.. om tjugo min går bussen hem till småstaden och drömprinsen... som lite käckt gett sig hemåt tidigare för att starta tvätten.. mysgubbe!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...