• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • utvandraren

Ojojoj! Can't wait to see the pics! Grattis igen till att det blev så bra.... Ni har ju verkligen tagit kakan här inne tror jag!

• fru ica i rutan

Tjohooo flicks! :D

Åh herrejisses amalia.... vad ni har skrivit!!!! :o:o:o Hahaha...:D

Själv har jag haft häcken riktigt, riktigt full av bröllop. :D I lördags blev jag fru till min prins! Ååååååh vilken underbar dag det var!!!!!!!!!!!!! :D Trodde aldrig att allt skulle bli SÅ fantastiskt. *ler*

• viktualia

jag dånar... och franska slott.. hm... de måste nog besökas.. mer skumpa till folket osv...

/vickan som i alla fall lyckats träna alldeles nyss...

• viktualia

Wow!!! Välkommen tillbaka fru ica i rutan!!!!!

Japp! Vi jobbar hårt på att fylla din tråd med väsentligheter!

Grattis till bröllopet och hoppas att du vill hänga här igen!

Idag är det en lagomt morgonpigg Viktuailia som släpat sig upp tidigt för att kunna gå hem tidigt - ska prova klänningen för justering, herrn ska leta kläder och i bästa fall ska vi fixa önskelista hos Duka också!

• nu är jag fruL

Morgon babes!

ica: Är det sant! excisterar du fortfarande! trodde du var en illusion som upplösts i atomer! Kul att se att jag hade fel. Väölkommen tillbaka Puss

zozo: Fy attans vad underbart det låter! Ert bröllop låter hur super som helst, den som ändå hade varit där... Men du, jag kan vel få komma på 40 års partajet eller 50 va?

Näe det låter verkligen suveränt. Längtar efter att få se fler bilder. Ni var kalas fina. Jag är så glad fäör er skull!

Fyu attans vad det regnar här! Har aldrig sett något värre.

Hmmm undrar om jag ska skriva en berättelse om min dag... blev lite inspirerad...

kanske en annan dag.

Fan är på gott humör idag . Kom igen tjejer så snackar vi lite oves'äntligheter

• viktualia

fniss... känns lite konstigt att vara en av de få som fortfarande har den stora dagen kvar... ni andra är ju så belevade allihop... hi hi... tur att jag kan härja i oktoberbrudtråden med andra galningar där nerverna dras åt sakta men säkert... hi hi

en av många frågor som rör sig i min skalle: hur lång tid tar det att putsa en tokrepig guldring... vill ju inte vara utan den så länge..men min stackars förlovningsring har varit på äventyr i sommar och behöver piggas upp

en annan fråga: hur ska jag kunna låta bli att supa skallen i bitar i norra Roslagen på lördag - kompisen och hennes mamma fyller jämt och det brukar bli asparty! en släktangelägenhet gör att jag måste upp tidigt dagen därpå - så lite tips på snabbt botande av baksmälla kanske?!? det borde ni vara bra på!

• nu är jag fruL

Vickan: Puts av ring. Brukar gå fort hos en bra guldsmed. räkna dock emd 1 vecka. har ni bestämt er för vigselring? Om i såna fall prata med den guldsmeden, han borde kunna ge uppskattning av tiden. Vi hade våra ringar inne 2 veckor dock för vi hade inte tid att komma och lämna vid ett annat tillfälle.

baksmälla. Men för attans. Köt 2 liter fanta, huvudvärkstabletter och bara kör. baksmälla är ingenting som man får låtsas om. Skulle du vara lika dekadent som jag är så bröja festa tidigt på söndagen igen så märker du inte av baksmälla. Ett litet tip0s från många års festivalbesökande som garanterat funkar. MEN lite lätt alkisvarning dock...
    Annars har jag kompisar som kör med resorb innan de ska gå och lägga sig och när de vaknar det funkar tydligen skitbra.

• viktualia

Japp. Jag ska få en likadan slät guldring till som vigselring... och ringarna är köpta på Guldfynd. Bra att veta att det tar en dryg vecka... ska planera in det vid något bra tillfälle...

Baksmällan.. ja just det... det finns det där resorb.. hm.. kanske skulle testas?!? Saken är alltså den att jag ska partaja hela lördag natt, sova på samma ort för att på söndagen stiga upp för att hinna åka en timme i bil och sedan gå på gudstjänst...FÅR inte somna i kyrkan och FÅR inte må pyton efteråt.. för då är det kyrkkaffe och det är hela poängen med kyrkobesöket....(här pajade min anonymitet..men det är väl ingen som orkar läsa igenom hela den här tråden...)... min mormor fyller 90 på söndag och vill se alla barn och barnbarn i sin kyrka... därav kyrkobesöket... morgonen efter ett askalas... jaja.. jag får försöka sköta mig.. eller skaffa resorb...

• nu är jag fruL

Hmmm vickan
    Okej...
    Hur bakis brukar du bli. Där är vi alla olika och jag brukar komma lindrigt undan. japp talang

Men viktigt! ät ordentligt INNAN kalaset och se till att du äter innan du går och lägger dig. Sen tror jag att resorb kan vara bra absolut. Dessutom kanske du ska dricka det som du vet att du inte blir så bakis av. jag till ex kan absolut inte dricka rödtjut, dels tycker jag att det inmte är gott men dessutom så mår jag apa av det.

Så drick det du mår bra av. Sen får du vel kanske ta det lite lugnt... Mormor är viktig!

• Zozo

God morgon flickor!

Nu är även jag tillbaka i grottekvarnen.. sniff.. och naturligtvis är det stralande solsken ute...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...