• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

Nu har jag läst ifatt mig!! (Saaa flitiga hade ni inte varit - semesterovanor??)

Hmmm.. har sa mycket att berätta att jag inte vet var jag ska börja...
    Först och främst har jag träffat utvandraren och hennes blivande! Ha! nu vet jag hur de ser ut pa riktigt (Jättesöta bada tva!!) Dessutom tyckte jag om damen meddetsamma när hon kommer med en god flaska vin
    Utvandraren - jag hoppas att ni fick koll pa allt ni ville när ni var där. Om ni bestämmer er för att köra pa det sparet kan jag varmt rekommendera de andra företagarna (Catering etc).. Ja utom just fotografen da, men honom behövde ni ju inte!!

Tack allihopa fôr alla hälsningar och kramar och tankar.. Nu är jag hemma vi datorn igen och klar att skriva ner historien!

I korthet - jag rekommenderar verkligen att fira pa mer än en dag. Vi var bara 31 men det var sa manga intryck och mycken lycka att man bara seglade förbi de första timmarna! Sa härligt att kunna träffa alla under en veckas tid...
    Att fa smink och har fixat av proffs ger avslappning (Glöm det där med en god natts sömn innan - jag lyckades inte sova en blund!)
    Smasaker som inte blir som de ska är bara petitesser och inget att hänga upp sig pa - fotografen dök inte upp men vi gör vad vi kan med de andra 800 korten.., frisyren hamnade lite langt ner i nacken men det är det nog bara jag som ser,
    Det enda vi ev kunde gjort annorlunda om det hade fungerat var att börja tidigare pa dagen, sa att vi hade hunnit dansa mer.. Nu började ceremonin ca 18.30 och festen varade till ca 05.00

• utvandraren

HEEEEJ ZOZO!
    Åh så kul att det blev bra...
    Hur var vädret??? Jag var jätteorolig för dig....
    Vilken sida är din på BT? Nyfiken så jag dör...

• viktualia

Utvandraren: sök på augustibrudpar från i år och stava zozo förnamn rätt... enkelt!

/V
    som ska bli detektiv i nästa liv

• nu är jag fruL

Välkommen tillbaka zozo!
    vad kul att du är nöjd med ditt bröllop! Vi har saknat dig här på tråden som har varit lite lugn av semestrar osv.
    Dessutom sitter jag numera så till att jag har lite svårt att vara här hela tiden

men jag ÄRv en sann BT list i själ och hjärta!

Puss på dig zozo kul att du är tillbaka och har haft det kanon!

• viktualia

zozos skulle det givetvis stå...

förresten utvandraren... snart behöver jag nån att diskutera vin med.. men vi har inte bestämt oss för cateringföretag eller meny än... återkommer...

och till Zozo: du måste så snart du vet något mer om när du kan tänkas visa dig i Sthlm tala om datumet... vore skoj att ses i verkligheten... och bland annat förklara för Jessie att sthlm är skoj..

• Zozo

Haha... vädret?? När jag steg upp pa mandagsmorgonen vagade jag knappt glänta pa gardinen.. myyyycket försiktigt gjorde jag dock det och fick se... blygraaaaa himmel och hellregn... Faaaan! Men, eftersom vädret varit kass hela helgen och alla väderspamän spatt samma till mandagen, ev med lite uppehall.. sa hade vi förberett för festen inomhus..
    Vid lunchtid sprack det dock upp och när jag kom till frisören strax innan tva var det stralande sol och bla himmel.. och det höll banne mig i sig hela natten!! Vi kunde halla ceremonin under träden utomhus och fördrinken med. Middagen hade vi i stora salen men man kunde ga ut och röka eller sträcka pa benen utan att bli blöt eller frysa ihjäl!!
    Pa tisdagen blev det riktigt fint sa vi lag och sörplade champagne runt poolen (som dock var kall)

• Zozo

Jessie; ni var verkligen jättefina ni!

FruL.. ledsen att se att du fatt mens.; men trakigare aktiviteter kan man ju ha (än att fôrsöka igen menar jag!!)

• viktualia

här blev det tyst... stackars byråkraten som sitter och svettas över norsk byråkrattext...

• Zozo

Nänä; jag trodde att jag var ensam kvar här.. semesterfirare som man är.. Naja, imorgon är det dags att ga tillbaka till jobb igen.. blev ju bara en minisemester den här gangen.
    Sitter här med en balja kaffe och plitar frenetiskt pa en beskrivning av min vecka till er flickor...
    i stället för att städa, ga till frisören eller (ve och fasa) ga och träna...

• nu är jag fruL

jag vill ha beskrivning!

jag har spårat ut lite på jobbet efter att faktikst "hör och häpna!!!! jobbat idag

heeeeelt otroligt JOBBA på jobbet

ja jessie nu jobbar4 ju inte vi riktigt med det du jobbar med där det tydligen tillhör vardagen med på jobbet...

hmmm sorry

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...