Nu har jag läst ifatt mig!! (Saaa flitiga hade ni inte varit - semesterovanor??)
Hmmm.. har sa mycket att berätta att jag inte vet var jag ska börja...
Först och främst har jag träffat utvandraren och hennes blivande! Ha! nu vet jag hur de ser ut pa riktigt (Jättesöta bada tva!!) Dessutom tyckte jag om damen meddetsamma när hon kommer med en god flaska vin
Utvandraren - jag hoppas att ni fick koll pa allt ni ville när ni var där. Om ni bestämmer er för att köra pa det sparet kan jag varmt rekommendera de andra företagarna (Catering etc).. Ja utom just fotografen da, men honom behövde ni ju inte!!
Tack allihopa fôr alla hälsningar och kramar och tankar.. Nu är jag hemma vi datorn igen och klar att skriva ner historien!
I korthet - jag rekommenderar verkligen att fira pa mer än en dag. Vi var bara 31 men det var sa manga intryck och mycken lycka att man bara seglade förbi de första timmarna! Sa härligt att kunna träffa alla under en veckas tid...
Att fa smink och har fixat av proffs ger avslappning (Glöm det där med en god natts sömn innan - jag lyckades inte sova en blund!)
Smasaker som inte blir som de ska är bara petitesser och inget att hänga upp sig pa - fotografen dök inte upp men vi gör vad vi kan med de andra 800 korten.., frisyren hamnade lite langt ner i nacken men det är det nog bara jag som ser,
Det enda vi ev kunde gjort annorlunda om det hade fungerat var att börja tidigare pa dagen, sa att vi hade hunnit dansa mer.. Nu började ceremonin ca 18.30 och festen varade till ca 05.00