• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Zozo

NEEEJ! Pa jobb far man inte prata.. och ÖVERGE oss andra här!!

Var e alla idag förresten? Just ja, FruL är pa tjänsteresa..

• viktualia

ja! frullan är i min hemhåla och härjar minsann! ser framemot att hon börjar hänga där så man får dricka lite öl!

överge er.. hm... nej tror inte det...

med du Zozo.. du yrade ju om att du skulle till sthlm i höst - var det allvar?

• Zozo

Japp.. allvarligt värre.. men det blir inte förrän i slutet av september/början av oktober tror jag. Nu börjar de dilla om Göteborg ocksa... men Stockholm tror jag säkert det blir.. I'll keep you posted

• viktualia

spännande! själv härjar jag lagom ofta i båda städerna.. men det vore ju lattjo med Sthlm där fler från tråden kunde samlas...verkligen galet nyfiken..

...nu har mitt jobb kollapsat lite fint... konsultbranschen är verkligen galen och själv försöker jag hålla huvudet kallt och bara tänka på mina konstiga projekt... inte på mina stackars kollegors... ujuj...

hm.. måste nog jobba hårt nu...

• Jessie76

Hehe, ja vi får väl läsa i tidningarna imorrn om nån galning som härjat på din hemgata Wickan Håll i hatten för Frullan´s in town

Akta de vita rockarna bara, för även om vi glömt dom för en liten stund så finns dom alltid i krokarna

• viktualia

fniss.. fick mail förut från frullan så jag vet var hon är och härjar... hi hi.. ska spana i morgondagens lokaltidning efter frullanvarningar! hi hi!

de vita rockarna lyser med sin frånvaro.. snarare är det en grå kostym som hotar.. dvs chefen som plötsligt har fått urbråttom... hm...

• Jessie76

Oj! Har vi samma chef tro?
    Fast nu ser jag - han har tagit av sig kavajen.... Shit!

• viktualia

Zozo... läste i en annan tråd att ni hade gjort en stilig playlist för dansmusiken... hm.. kan man få köpa den kanske... vi har tonvis med mp3 men det känns minst sagt som ett jättearbete att klippa ihop en skön lista med musik... vår plan är att ha vår bärbara dator kopplad till vår stereo som bakgrundsmusik/ev dansmusik...

...APOR vad många beslut man måste fatta.. känns som herrn och jag knappt pratar om nåt annat.. fast det är väl en del av charmen så här två månader innan.. men jag vill inte tjata ut det hela för mycket *klurigt* hur gjorde ni för att inte tjata ut bröllopet totalt i förväg?!? bokade bröllopsplaneringstid varje dag kl 19.45 eller????

• Zozo

Nja vi hade sa pass mycket tid pa oss att det inte blev nagot tjat.. Jo de sista veckorna var det klart mycket om och kring..

Viktualia.. har du möjligen en e-mail? Tror inte jag har din..?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...