• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • utvandraren

Zozo! Jag klickade inte helt med fretoy, vet inte om det var vädret eller det gröna gallret i trappan...
    Saknade också hästarna och cyklarna...

Vi letar vidare, och tänker oss det som backup om det går så. Har sett på några andra ställen men oftast blir det mindre sängplatser och dyrare... Vi får se hur vi gör! Blev väldigt inspirerad av din berättelse, så visst inser jag att det blir SUPER när man väl är där, men magkänslan var inte helt mig, om du förstår..?

• viktualia

Nu kunde jag se alla bilderna! Riktigt stiliga för att vara "hemgjorda"! (hm... jag är ju på jobbet.. så då kan man ju bara snabbtitta... därav att jag bara klickade på minityrerna som syntes)

Jag håller som sagt tummarna för att du kommer till Sthlm nån gång 22-24/9... (Mina körschemat för helgerna är inget för latmaskar.. vet inte om ni märkt det men jag reser nästan varje helg.. hm.. en del av mitt liv helt enkelt...och en konsekvens av att jag bor i en pyttehåla)

• nu är jag fruL

glömde säga att jag var ju på bröllop i helgen Och då gjorde jag den frisyr som ni beskrivit några gånger. japp jag ÄR trög det blev skit bra!!!! Det var flera som undrade om jag varit hos frissan och några som varit hos frissan tyckte att dom gjort en nit när de såg mitt hår som de tyckte var finare
    Kul med lite beröm ibland!
    Särskilt som jag knappt fattade beskrivninen av frillan.
    Tack för hjälpen!

• Zozo

utvandraren.. Jag förstar vad du menar! Jag hade lite den känslan när jag var där första gangen.. I synerhet eftersom jag väntade mig ngt annat efter att ha sett sajten.
    Efter att ha varit där kan jag bara säga att det var SUPER! Tennisbanan och poolen blev ordentligt använda.
    Lokalen (orangeriet) blev jättefin efter lite dekoration.
    Men helt klart ska ni ga pa magkänslan!
    Har ni kollat det här? www.chateauthai.com

• Zozo

Förresten sa var jag och klippte mig förra veckan.. (Hade ju sparat ett max pa haret för att kunna sätta upp det) Klippte lugg och vet fortfarande inte om jag trivs riktigt med det.. Nja, det växer ju ut igen..

• viktualia

skoj att du använde vår roliga frisyr i lördags frullan! Det gjorde jag också! Fick min brorsas tjej att hjälpa mig och då gick det på 5 min! den satt stenhårt kvar genom båtfärd, dans och annat! Och jag kör vidare med tre tofsar som grund!

• Jessie76

Tjabba!! Allt väl med er skitsnackare? I den här landsändan arbetar vi för vår existens

Jag är så j*******a trött idag - kan INTE bero på all alkohol och sena aftnar i helgen inte, måste vara nåt annat
    Eller hur? =)

• nu är jag fruL

i den här landsändan jobbar vi inte vi är för trötta

• viktualia

Jessie - du har säkert drabbas av frögurkesyndrom.. fniss fniss..

Frullan - hur gick det med din underkjol? *nyfiken*

• Jessie76

Hmm... den möjligheten finns ju såklart

Glömde säga till Zozo - FANTASTISKT!! Oj vad fina ni var! Grattis som tusan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...