• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

vad flitiga ni har varit
    jag har faktiskt jobbat lite!!!!!!!! tro det eller ej!!!!!!!

oms: du har inte kännt det sen du var gravid.... hmmmm.... kan det vara så att du ÄR gravid igen
    Då får du komme över till andra tråden

Vickan! Underkjolen blev bra. mamma stressjhälpte mig att sy den på lördagsmorgonen. jag var sur som ett bi så det är tur att min mamma är bäst.
    MEn det pinsamma är att jagh tillslut inte använde den....

jag är en skithög!

• viktualia

men Frullan.. varför inte?!? jaja... själv umgicks jag delar av helgen med min mamma som var på fullständigt odrägligt humör.. tur att man vet om vad som triggar sånt och inte behöver bli arg/förvånad...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

Hahaha du är för skön FruL!!!

Jag tänkte preciiis samma när jag läste ditt inlägg Oms - kan det vara så att fröken ska få ett litet syskon?

• viktualia

jaaa släkten är värst.. eller nåt... vi är väldigt många starka kvinnor på min mammas sida av släkten och det är GANSKA jobbigt för omgivningen när vi kommer igång... kusinens pojkvän, brorsans tjej och min m2b umgicks med varandra.. av nån anledning...

• nu är jag fruL

jag ääääääääälskar min mamma! Hon är bästa tanten som finns. att jag var sur var aboslut inte hennes fel utan mitt jävla pissiga humör jag haft på sistone. Jag fattar inte evig pms...

frast jag KAN bli tokarg på morsan. Mest för att vi är så lika och hon ser igenom mig.

Oms: synd fast du kanske in te vill vara gravid just nu... så det kanske är bra

Antecknar halsbränna i min symptom bok

• viktualia

Vickan är fortfarande på jobbet.. lagom yr i bollen... blääääää måste sitta här en timme till dessutom... blurk!
    och på onsdag måste jag lämna min minihåla 05.40 HATA!
    isch... idag är jag verkligen inte på nåt strålande humör... finns ingen anledning mer än trötthet.. fick mens i fredags så det är inte pms... bara BLÄÄÄÄÄÄ!!!!

• Jessie76

Eftersom ingen svarar på MINA inlägg och inte inbjuder icke-stockholmare till ERAN träff så fortsätter jag svamla ENSAM

Halsbränna kan man då fö få närsomhelst i en grav. Men om du själv vet att du inte e det så kan det ju va nåt annat.
    Jag brukar ta Gaviscon - skitäckligt men betydligt bättre än tuggtabletter.
    Annars funkar det bra att dricka mineralvatten.
    Tips från mig men det är väl ingen som läser dom

• viktualia

vaddå!!!! jag bor ju inte heller i Sthlm! och det är klart att vi vill att våran JESSIE ska vara med!!!!

*välkomstkram till 08-land*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...