• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Kan jag få en anställning där du jobbar då?

• viktualia

fniss.. jaaa kan ta ett snack med chefen... du vet han i grå kosytm och rosa skjorta.. hi hi...

näeee.. jag måste tröstäta... får gå till kiosken nu... klarar inte av att ta tag i allt jobb.. urk urk urk

• Jessie76

Shit, det var ju vi som kanske hade samma... Fast min har inte rosa skjorta...
    Ät för mig me för jag kan inte, jag har redan gått upp för mycket under sommarn

• viktualia

min närmar sig pensionsålder med stormsteg.. så det är en grå gubbe i en grå kostym.. hi hi hi

en köttbullsmacka och lite chokladkulor senare...

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Kul med kickoff Oms!

Här är det bara hårt arbete och krånglade mage i en trist kombination....

• viktualia

Zozo - leveransen är framme och jag tackar, bugar och bockar!!!

Vickanstatus: Slutkörd, orkar inte ens träna eller njuta av den ljumma augustikvällen... blurk....

• Jessie76

God morgon - ny dag nya tag

Vart är FruLlan?! Har du krupit under en sten eller? Ligga där och kasta pinnar på dom stackars igelkottarna skäms!

Idag ska jag få gå till frissan - supernajs! Det börjar bli kallare här i lappmarkerna, och då behöver man pigga till sig lite. Fast jag gillar hösten som tusan faktist.

• viktualia

Frullan är på tjänsteresa någonstans.. inte till min håla den här gången.. därav hennes passivitet!

godmorgon förresten! idag är det en bra dag! jag måste jobba så länge att herrn måste starta tvätten hemma själv men inte längre än att jag hinner hem för att äta upp kräftorna han fiskade upp igår... hi hi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...