• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Honungsbubblan - välkommen in i pladderklubben.. här babblar vi dagarna i ända... vilket du upptäcker om du vågar dig på att läsa hela tråden _ beware!

• Honungsbubblan

hehe. har kikat in lite då o då.
    får se om jag tar mig för det projektet nån gång. får väl börja pladdra nu med iaf och se hur långt jag kommer :)

• viktualia

ojdå.. menar du att du läst vårt pladder utan att säga något... *fnittar förtjust och smånervöst*

men nu kommer du inte undan från nyfikna frågor:
    ålder
    längd
    skostorlek
    och gärna sysselsättning - åtminstone bransch
    bostadsort/landsände!

*väntar nyfiket på svar*

• Honungsbubblan

jo känns ju lite jobbigt att hänga här utan att ha ett bröllop i sikte (ännu).
    men kan inte hålla mig så lika bra o prata och drömma :D

ålder: 23 år
    längd: bra fråga kring 1,70 kanske?
    skostorlek: hmm 39 oftast
    och gärna sysselsättning: studerar till bibliotekaria och är personlig assistent eller vårdare på hem för förståndshandikappade.
    bostadsort/landsände!: västerbotten, umeå. bor där kommer inifrån landet.

• viktualia

åhå!

själv är jag trådens enda bröllopsplanerare... gifter mig i oktober... de andra är redan fruar...

29, 1,64, 41, konsult/utredare i samhällsvetarbranschen, bostadsort: hemlig minihåla i sydvästra delen av Svealand

• Honungsbubblan

så då står jag ut ännu mer :D
    som inte har planer ännu eller är gift
    måste dra till skolan nu

• viktualia

äsch.. här är det ingen större utskiljning.. ha ha.. bara man är på att kackla lagom mängd dynga... fniss fniss...

apropå bröllopsplanering: nu har jag en ny idé för serveringspersonallösning.. ska bara ha tid att ringa en bekant som inte bor SÅÅÅ långt från min lilla håla....

• nu är jag fruL

hallojsan igen

L.an inne efter att ha jobbat japp det ÄR sant jag HAR jobbat, FAKTISKT

Jessie: jag bidrar GARANTERAT till alkisstämpeln på denna tråd. Börjar nästan tro att jag är lite alkis ...
    körde en grym tredagars festande i helgen. Har så otroligt bra kompisar och vi hade så otroligt kul ett helt gäng på ett landställe.
    Men levern är ju inte glad idag kanske...

Men attans vad gott det var och vad kul det var

Och man SKA vara stolt och glad om ens slit (eller makens) lönar sig!!! grattis!

• viktualia

frullan... bra med partaj... är lite avis.. vill sitta still och partaja.. men det går som du vet dåligt.. jag far som en skottspole fram och tillbaka.... sliter ibland mer på resetandborsten än den där hemma... tis-ons blir en resa till Norge mitt i allt annat snurr..

• Jessie76

Vilket roligt jobb du har Vickan! Jag är lite avis på dig faktist
    Vi kan väl dela lite

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...