• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Men - nu lät du sårad FruLlan inte var det meningen Förlåt

Ska oxå ha lunch straksi - men nu är det lite dött så jag får kolla lite BT

• Jessie76

Vad är södra Sverige om inte Stockholm Zozo?

• nu är jag fruL

jessie mitt lilla hjärta inte har du sårat mig! aldrig

Tillbakakommer en efter en shopping lunch. Skulle kolla mp3 spelare och köpa en men det blev kläer i stället. och jag köper ALDRIG kläder i normala fall. jag AVSKYR att g i kläd affärer. Så jag är förvnad över mig sj'lv.

Hmmm har suttit och jämfört mp3 spelare men kan inte bestämma mig för vilken av 2 jag ska ha. Snacka om i-lands problem!!!!

Håller helt med jessie. Allt söder om s-holm är ju danmark !!!
    eller hur

• sweet saint

finns det plats för en smålandsbo????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

(hej jessie... I'm baaack )

• nu är jag fruL

här finns det plats för alla snacksaliga. Flodhästar, häxor, alkisar och såna som drar dåliga snusk skämt, här är alla välkomna. Så självklart så får en stackars dansk plats!

Vem är du

• nu är jag fruL

allltså menade jag att en smålänsk dansk får plats

• sweet saint

hehe... tack eller..!!?? hihi
    har hängt här inne på BT i nåt år eller så och gifte mig i sommras.. sen var det semester och dyl så BT har varit lite avlägset ett tag, MEN det går ju inte att hålla sig borta..
    Träffade min man 2000 i london och vi flyttade hem 2003. Kommer från Falun ursprungligen, men flyttade direkt till Tranås. Är snart 29, har inga barn även om vi övar för fullt !!
    ja.. jag startar med den infon....

• Jessie76

Hej vännen!!! Fan va najs att du hittade hit!
    Willkommen crazy SS

• Jessie76

Jag har för första gången sen hur länge som helst köpt godis idag! Choklad - med daim och en med digestive... Fan va onödigt

• sweet saint

ja och jag köpte en arraksboll... som jag typ ätit 3ggr i mitt liv! Allt bara för att jag inte hann äta frukost 4,45 imorse.. förbannat!!!!!!!!
    Vi har fått en sån där Power Plate till jobbet nu. Provade den igår. Jäklar vad effektiv den är!!!! Sån träningsvärk idag så jag känner mig som en Michelingubbe....
    superhäftig!!!!! Den där Orbi ska vi göra oss av med...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...