• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Men!! Din galna höna! Jag skrev ju alldeles nyss att jag redan visste svaren.... och det är ju för att jag "känner"... favvoJessie... men här kommer en frågelista TILL:

Favoritfärg
    Antal krukväxter på jobbet
    Antal kontakter på msn (om du nu använder sånt)
    Antal osorterade pappershögar på jobbskrivbordet
    Plats på jorden där du helst vill vara just NU

Svara ni andra också, vetja!

Favoritfärg: blålila
    Antal krukväxter på jobbet: 2 levande
    Antal kontakter på msn (om du nu använder sånt): 28
    Antal osorterade pappershögar på jobbskrivbordet: 7 (höjden varierar)
    Plats på jorden där du helst vill vara just NU: Valfri sandstrand med 28 grader i luften, paraplydrink i handen och sötnosen i solstolen bredvid

• Jessie76

MO HAH AHAHAHA AHAHA
    Du är för rolig Vickan
    Höna - pfffffffffff *fnyser om ni inte förstod det*

Favoritfärg - Grön

Antal krukväxter på jobbet - har inget kontor men på disken 3 och dom lever - underligt när man funderar på det

Antal kontakter på msn (om du nu använder sånt)
    Antal osorterade pappershögar på jobbskrivbordet - usch kanske 3 stooora

Plats på jorden där du helst vill vara just NU - BB (I sängen med maken funkar ju oxå )Varsomhelst med honom egentligen

• Zozo

HÄR eee jag! Flöt bort i en fundering om vilket djur jag var.. men kom pa att jag nog far vara häxa bara.. Känner inte till nagra djur som dricker sprit.. och Champagne kan jag inte vara utan pa var balkong! Dessutom känner jag mig allmänt rabiat idag..

Favoritfärg - Svart, svart, svart, svart och mycket rött!
    Antal krukväxter på jobbet - inga, bara en tom kaffekopp
    Antal kontakter på msn (om du nu använder sånt) öh.. Hur räknar man dem?! Oooh DÄr star det.. inte manga - 21
    Antal osorterade pappershögar på jobbskrivbordet - en stor, tillplattad och utspridd!
    Plats på jorden där du helst vill vara just NU - var som helst men inte här!! Helst pa en mysig strand med min käre make!

• viktualia

Zozo... rödspätta kanske vore ett djur för dig?!? röd = färgen på din stiliga brudkläning och spätta = i meningen cool brutta?!

Rödspätta och champange.. näee.. äsch.. jag ger upp och fortsätter jobba..

• Zozo

Jag har faktiskt serverat champagne och stekt sill en gang.. pa tal om spätta.. Det var ingen höjdare!

Neh, jag vill inte vara rödspätta *surar*.. Blöt katt eventuellt;.. de har sa härligt sur min!

• viktualia

själv är jag mest ett knörveldjur.. vet inte om sådana finns men jag är en sådan i alla fall... så det så!

fast mest är jag syster till Pippi Långstrump med målet att "inte bliva stur"

• Zozo

Jag satt just här och försökte fundera ut varför det är sa fa tillfällen i livet man far sätta pa sig en fantastisk klänning (typ brudklänning)... Jag menar, visst maste det finnas nagot mer än studentbal och bröllop som motiverar härlig klänning.. sniff! men jag ser mig liksom inte hoppa i värsta langklänningen när man ska till kompisar o äta ...
    Suck! Snacka om i-landsproblem!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...