Jaja, här far man roa sig själv..
Svar pa Zozolistan 2:
När började ni använda dator? Hmm.. min allra första var en Spectravideo där man spelade in program pa rullbandspelare! Mer regelmässigt var det nog pa universitetet - runt 1994
Roligaste felsägning? Hmm.. det där är jag rätt duktig pa.. Jag tog bergsgetter (chamois) för bergskameler (chameau) i Alperna och grunnade pa det en hel dag.; sag liksom lamor framför mig, men tyckte det var underligt i Frankrike.. eller nâr vi spelade TP och min syster som tyckte att jag fick en MussePigg-fraga (busenkel) ställde fragan "Var växer ["anna-naaasen", med betoning pa tredje a-serien]?" Och jag konfunderat svarade "I benmärgen?!"
Hur höga skor kan ni ga i utan att stappla? Hmm.. 8cm klarar jag om jag minns rätt - sen ser det urdumt ut!
Hur mycket tittar ni pa tv? Alldeles för mycket!
Bästa boken? Liftarens guide till galaxen, tror jag. Helsjuk!
Senast lästa boken? "Damen med enhörningen" av Tracy Chevalier.. verkar hyfsat bra. är mitt i.
Hur läser du böcker? Vad menade jag med det? Erh, snabbt, framifran och bak, helst flera pa en gang sa att jag kan växla efter humör.
Vilken filmstjärna skulle du vara? Om man själv far välja? Angelina Jolie, tror jag. Jag kan aldrig bestämma mig för om jag gillar henne eller inte, men det verkar vara en häftig tjej med skinn pa näsan. Hemskt namn, men snygg är hon, med lite underligt utseende. Mest lik? Ja da skulle det väl snarare vara en brunharig variant av Bridget Jones... näh, inte riktigt.. saa korkad är jag inte! Det FINNS nog ingen som jag!
är en egen stjärna jag!
Dricker du kaffe el te? Bade och, alldeles för mycket - massor av Latte.
Stjärntecken? Skytten
Första utomlandsresan? Det maste väl ha varit Danmark, inbillar jag mig, men den första jag kommer ihag (om man undantar Danmark, Norge och Finland) är nog Spanien när jag var runt 11-12.
Bästa resmal? Hmm, jag har inte rest sa langt eg, men Martinique var härligt (norrsidan) och Guadeloupe med (västra ön). Fast i varas var vi pa Mykonos & Santorini off season och det var himla mysigt!
Mest romantiska upplevelse? När min make (da pojkvän), som visste att jag var ledsen för att jag inte skulle fa fira jul i Sverige, till min 30-arsdag 15/12 hade ordnat med överraskningsmiddag pa fin restaurang i Paris, vackra örhängen och 2 biljetter till Sverige helgen efter. Hans bâsta kompis kom med oss och pa plats hade han fixat överraskningsfest med kompisar jag inte sett pa massor av ar!
Fast ensamma i den vackert upplysta poolen pa Martinique pa natten, med bara champagneflaskan, stjärnhimmel, djungelljud och eldflugor som sällskap var härligt det med!
Hur dags slutar du jobba idag? 17.40.. kom alldeles försent imorse, annars 16.40 fredagar