• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

morgon bruttor!
    Här är jag på landet och ser träd konstigt!

Hmmm prison break... har jag aldrig sett faktiskt så jag kan inte uttala mig. men jessie, dånar är helt klart ett tant uttryck. Bra jobbat att du använder såna lilla vän

Vickan och jag har inte setta än men det blir av i kväll. Ska bli så ATTANS KUL!!!! bärs och skitsnack räknar jag med. Får jag dessutom in lite hårdrock och mat så är kvällen sedan fullkomlig.

Drabbades av en enorm hemlängtans attack igår och grät floder... japp inte stabil för fem öre. Pms så att det skriker och ville ha maken att snuffa med...
    Men i kväll skall jag leka med vickan och jag har förstått att hon är lika bra på att babbla som jag är så det kommer bli kanon.

Oms: nej jag menadde faktiskt att jag ville vara johnny för han är så cool och gör så udda fugurer. Men visst spela mot honom i en het scen vore inte heller dumt!

• viktualia

Jessie som sagt: Ikväll smäller det... Frullan och Vickan ska göra minihålan osäker... *asgarv* en liten stund i alla fall.. och jag är VÄRLDSMÄSTARE i pladder så det blir strålande. Lovar att rapportera.

Hittade min karl på Passagen Kontakt-sajt minsann! Han är 11 månader äldre än jag.

Godmörning!

• nu är jag fruL

jag tror att det kan bli kamp om världsmästar titeln misnann

• viktualia

fniss fniss.. vi får väl se.. giganternas afton.. ha ha.. tänk vad ni andra missar!!

Prison break har jag inte koll på alls... är så mörkrädd av mig att INGET med spänning, thriller eller liknande passerar mina ögon... drömmer tillräckligt med mardrömmar ändå..

• Zozo

HAHA! Jo, inte ville jag "vara med" varken Bridget Jones eller Jolie.. (Hellre da Johnny...)

Prison Break.. maste säga att jag inte förstatt stahejet runt den.. Tyckte inte alls att den var nagot att ha. Och inte huvudrollsinehavaren heller - sa honom far du behalla Jessie

Hmm... jag träffade min 3 ar äldre make pa en skolfest. När jag kom ner till Frankrike efter studenten var min internationella skola (bestaende mestadels av skandinaviska tjejer) inbjuden till ingenjörsskolans skolstartfest.. och den som kom och hälsade mig välkommen när jag steg in var.. min Make! Och det är ganska sa exakt 13 ar sedan!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms - vi får väl planera in en ny date i Sthlm så småningom.. jag passerar ju huvudstaden lite då och då...

• nu är jag fruL

hallojsan
    först i tråden

tack för en trevlig kväll vickan gott med öl mat och trevligt sällskap! och japp alla som undrar vickan är inte en tystlåten liten mus i ett hörn om ni nu hade trott det!
    Hmm vem vann kampen...
    hmmm

Annars så är jag faktiskt otroligt nere så tack vickan för att du piggade upp mig en stund.
    För jag är ooooooooootroligt deppig
    Inte bara för att jag är ifrån maken som är så fasansfullt jobbigt. Utan mest för att jag fick mens igår och ramlade ner i det svarta hålet. Ni känner vel alla till vår kamp och längtan efter barn. men återigen har det gått åt helvete

Har insett att vi förmodligen inte kan bli gravida och att det bara är att ge upp

usch jag vill bara hem och gråta

• Jessie76

God morgon!
    Jag träffade min man på puben (vi jobbade där båda två) - men vi vart tillsammans på en gemensam resa till Antiparos i Grekland. Underbart!
    Han är 4 månader yngre än jag, men en "årgång" yngre om ni fattar...

Lilla söta Fru L - usch, jag lider med dig
    Upp med hakan! Inte är det kört ännu inte... Ge inte upp vännen, det kommer att gå!

• nu är jag fruL

har redan gett upp

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...