• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • silvera

viktualia
    Jag vill oxà ha fyrverkerier, men vi ska ha vàr fest inne i Stockholm, sà det ãr nog inte sà populãrt att smãlla av ett fyrverkeri dãr.
    Sedan tror jag att man mãste ha tillstãnd for fyrverkerier pà annan dag ãn nyàr, i varje fall i Stockholm. À det orkar jag inte fixa...

Men vill du ha fyrverkerier, sà ska du ha det! Kopiera din vãninna tycker jag inte att du gõr...

Fast det ãr klart.... du gifter dig ju, och har sãkert klànning, middag fõr en massa gãster...sà visst "kopierar"du henne...

• viktualia

Silvera - vi ska ha partajet ute på vischan, så visst kan man kolla med Polisen innan men jag tror nog att det är ok.

Just fyrverkerier är ju lite speciellt och det skulle möjligen kännas copy. Med övriga bröllopsfestkonceptet har jag inte några problem med att använda samma delar som andra gjort innan... det är mer en fråga när det kommer till mer speciella detaljer...

• Jessie76

Jag skulle nog oxå rösta nej. Sen vet inte jag, jag upplevde som att vi inte alls satt länge vid bordet men vi satt nästan till efter 24! Planeringen gick åt skogen men det gjorde inte så mycket.
    Vi hade vigsel 17.00 och sen for alla direkt till lokalen.

Vet inte vad jag försöker komma fram till, men det är nog som jag sa tidigare att försök att inte ha för strikt schema för kvällen för det är jättesvårt att hålla det. Mycket oförutsett händer... Iallafall för oss var det så.

• viktualia

Jessie - hur såg ert upplägg ut då? Restid från kyrka till lokal?
    Antal rätter? Buffé eller inte?

*nyfiken planerare i farten*

• nu är jag fruL

Hejsan alla
    hur har ni det?
    Själv har jag förflyttat mig västerut och befinner mig i samma stad där vickan bor! Japp här är jag. frisk luft och grönt gräs finns det här stads flickan är häpen som attan

Vickan jag har inte hunnit maila men jag gör det nu direkt efter detta inlägg.

Dagen har varit kaotisk så mina inlägg kommer vara få...
    ville mest säga hej
    puss på er

• nu är jag fruL

När började ni använda dator? hmm ingen aning. Länge sedan antar jag. även fast jag absolut inte tillhörde pionjärerna.

Roligaste felsägning? När jag på tyska förklarade att jag gått på gatan och sålt mig som 11-12 åring. Köpa och sälja är mycket lika på tyska...

Hur höga skor kan ni ga i utan att stappla? 2 mm klack kan INTE gå i klackar alls.

Hur mycket tittar ni pa tv? Inte mycket alls faktiskt. Hinner inte.

Bästa boken? Hmmm, hjälp det finns ju massor med super böcker. Strändernas svall kanske... eller.... hmm svårt

Senast lästa boken? Läser just nu Flickan som lekte med elden, gillar egentligen inte deckare så mycket...

Hur läser du böcker? helst i badkaret

Vilken filmstjärna skulle du vara? johnny depp!!!!

Dricker du kaffe el te? kaffe hela dagarna i mängder, te helg morgonar i sängen

Stjärntecken? våg

Första utomlandsresan? england på 70 talet

Bästa resmal? Zanzibar. Älskar afrika!

Mest romantiska upplevelse? Hjälp!!! hmmm, när jag och maken invigde nya badrummet och han bjöd på champagne och hummer på badrumsgolvet. Nej jag har många fina minnen! kan inte välja!

Hur dags slutar du jobba idag? hmmm 18 kanske?!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fnitter fnitter!

välkommen till plutthålan FruLlan! jag hör av mig på lämpligt vis!

annars tycker jag att jag ska få poäng för träningsinsats - har joggat ett varv på slingan ikväll... sitter halvdöd av utmattning i soffan och undrar hur fort det kommer gå innan ögonen rasar ihop.... hm...

• Jessie76

Goood morgon

Hur är det i alla hålor? Jag är lite dåligt uppdaterad......
    Mustaschlandet - funkar det fortfarande Zozo? Baguetterna lika goda? Saknar du Kalles?
    Vickanshåla - lever ni? Har ni träffats? HUR mycket har ni pimplat isf? Berätta!
    Oms - har du jobbat ihjäl dig ännu?

Jag har en bra fråga, ingen lista men en fråga:

Hur träffade ni era män/blivande män? Intressant... Vi har säkert avklarat det, men nu vill jag veta igen Och är dom äldre/yngre än er? Kom igen, nu skvallrar vi om våra killar *fniss*

• Jessie76

Ser ni förresten Prison Break? Usch det är så bra att jag dåånar (visst var det en rätt bra tant-kommentar?) Och här kommer en till: Killen där som har huvudrollen - visst ser han väldigt trevlig ut?
    (På tal om att "vara med" en kändis - slurrrrrrrrrrp )

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...