• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

det är synd, man borde få känna sig vrålvacker oftare... kanske dags att göra karriär i den akademiska världen och springa på doktorspromoveringar och annat....

• Jessie76

Man kan ju alltid anordna nån bal av nåt slag.... Jag vet inte hur intresserad ens vänner är - dom som inte vet hur det känns att klä upp sig å gå till frissan osv

MÅSTE man vara ett djur? Jag kan inte välja - jo, kanske en sengångare

• viktualia

nytt bud i djurfrågan: Yr höna! en kollega sa en sak om morgondagens jobb och jag glömde bort det innan meningen var slut... och då hade hon försvunnit.. PINSAMT.... ja ja.. kanske dags att ge sig och åka hem....

• silvera

viktualia
    Ja, jag borde studera...men jobbar för att jag har åkt på ett återkrav från CSN, som jag har hållt på att återbetala på i 1,5 år...25'000 kvar där. (med alla avgifter och räntor, så rann det iväg)
    Förutom det vanliga studielånet, som också ska betalas... det är verkligen roligt med CSN.

Antal krukväxter på jobbet är svårt att svara på, men hemma har jag 8 stycken. Hade massor förut...de som lever nu, kommer att leva längre än mig!

MSN, inga, men har en skypelista på 15 stycken.

Osorterade pappershögar, hemma får det bli, en si sådär 4 papperskassar! (allt åker ner i kassar när jag städar, och så tar jag fram och sorterar det när jag har en helkväll framför tv:n!)

Vill vara i min karls härliga famn just nu, och bara kramas!

Favoritfärg just nu måste vara i min klänningsfärger, ivory och silver...

• Jessie76

Så, ni som ska till att gänga er

Får man se nå bilder på klänningar o dyl? Jag vill se dukningar och allt!! Kom igen nu, jag vill va med liiiiiiiiiiiite

• viktualia

GodMÖRRRning!

silvera - tjaaaa CSN lever sitt eget liv... håhåjaja... själv har jag tagit examen och roar (?!??!) mig med att betala tillbaka... just nu 1000 kr/månaden...

Min klänning (om nån glömt den) finns som nr 315 på www.nixa.se

Dukning... tjaaa det visar sig hur den blir när mamsen sytt färdigt löparna, vi hittat schyssta servetter och "nån" (dvs jag) gjort festprogram - men färgerna blir i alla fall vinrött och mörkblått! Ska matcha brudbuketten med detta.

Annan bröllopsplanering:
    Fortfarande bara en solosång till vigseln.. min m2bs tur att bestämma sig.. går i ultrapi

Min mamma skulle plocka ut vår önskelista på DUKA och kom hem med FEL... ha ha ha... vi önskar oss INTE snapsglas, whiskystenar och annat mysko... får nog gå och kolla med våran DUKAaffär om de tappat bort oss...

Frullan - har du skickat mail ang min håla så har det inte kommit fram än... *nyfiken*

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Jag vill oxå.... Mer listor Vickan

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...