• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • sweet saint

återkommer ikväll, slutar nu!!!

sliskig puss till er alla!!!!

• Jessie76

Dito alla alkisar eller vad ni nu är - jag går hem om cirka tretton minuter och sju sekunder typ....

Hej hej
    terve terve från suomi

• nu är jag fruL

hejsan hoppsan
    japp det blir dyrt

apropå biltullarna så är de borta för tillfället men kommer vel tillbaka efter valet

Näe ni nu drar jag. Ska åka och kolla på om jag ska köpa en ny mp3 spelare. Är dock så velig så jag inte kan välja...
    idiot jag!

puss på er utlänningar och Oms som ju är svensk

• Zozo

Hahaha.. baguettälskandemustaschlisa.. DEN var för härlig!

Har flyter jag in och sa har ni gatt HEM allihopa!! Fast det ska ja ocksa göra om en knapp timme.. sa jag far väl gnaga pa ett bordsben i min ensamhet sa länge! (Det var länge sedan..)

• viktualia

Vickan glider in och skriker: Go tur!

Japp! Jag har blivit internationell.. har varit i Norge idag... jobbar som en GALNING och har nog en ljusnande framtid som norsk byråkrat... synd att jag inte vill bo där.. *asgarv* Har hört att lönerna är bra i Norge också...

Näe *skakar på huvudet* världen är galen, jag är lagom ointresserad av Norge och livet går nog vidare. MED hårt jobb och ännu fler resor... hm...

Ååååh vad duktiga ni har varit och babblat på ordentligt! Gos och mys! Och välkommen SS-bruttan! Skoj med en 77:a till här! (för det gissade jag att du var)

Imorgon är en annan dag och då ska jag sitta på kontoret och slita hårt... så keep up the good work, girls! ses imorgon!

• Jessie76

Morrn morrn.

Zozo, ät inte upp hela - du måste spara lite oxå. Eller går du in på andras ben när dina e slut?

Själv brukar jag roa mig med att sortera gem eller pennor - jättekul!

Jag rökte igår.... F*******N va dumt! Men men så kan det gå - nya tag Ett tillfälligt bakslag på två veckor det är väl ursäktat?

Vart äääär ni? Nu kommer du bara lyssna på musik Frullan och inte bry dig om oss! Herrejistanes hur ska det bli med verandan nu då?! Ska vi bli moderna med mp3? Vet vi ens vad det är?! Vart är världen på väg?!

• viktualia

Godmörrrning!

Vickan tog lite sovmorgon... känner mig tvärdöd ändå.. illa...

jaja... bara att kämpa vidare med byråkratprat och annat.

Fy på Jessie som rökte, heja avvänjningskuren!!! (säger V som aldrig rökt...)

Mp3...tjaa.. utan mp3-spelare skulle i alla fall JAG inte stå ut med att pendla med buss. Underbart att kunna stänga ut en massa pladder från medresenärer...

dags att gräva i pappershögar och se fram mot nya käcka fomuleringsfrågor...

• nu är jag fruL

morgon pluttor

Japp jessie nu ska jag bli modern!!! jag är ett pucko som nu i ett år jämfört olika mp3 spelare med resultatet att jag aldrig köper någon. MEN nu har jag i alla fall bestämt mig för vilken jag ska ha MWEn inte varifrån jag ska köpa den...
    Ja ni hör fruLlan är tantigt omstångig

Men jessie det gör inget alls tycker jag att du har fuskat med rökningen. har man rökt otroligt länge så får man inte gräva ner sig för ett litet bakslag tycker jag.
    jag har hållt upp nu i en månad. MEN under den månaden så har jag faktiskt tillåtit mig att röka vid 2 tillfällen. Och jag tycker ändå atyt jag är skiiiiiiiiit duktig
    puss på er och hoppas ni får en bra dag.
    Vi ses vel här under dagen va?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...