• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Jag bor i en skithåla och där får man åka grisbuss (dvs busslinjer som körs av länstrafiken)... så ILLA är det....

Spännande med lägenhetsvisning, hoppas att ni lyckas!!!

• Zozo

Heh! Jag vet IOFS vad mp3 är.; Har tom ett par varianter hemma.. men det är mest maken som använder dem. Jag kan inte slita mig fran mina gamla, hederliga BÖCKER! En bok om dagen är bra för magen!
    Mamma har försökt inleda mig i frestelse med talböcker men jag kan bara inte med när de inte läser i min takt och jag inte far bläddra..
    Jag pendlar med metro/buss varje dag ca 1h30 tur och retur och det är guld att fa ta sin bok och läsa och glömma bort alla svettiga armhalor pa kvällen!

Och NÄh! Pa var veranda ska det bara var sprit och inga böcker el annat kulturellt tjafs! Inte ens en stickning! Möjligen en gungstol..

• Zozo

Mitt skrivbord lutar idag - sa som jag fick gnaga igar..

• viktualia

själv kände jag BT-abstinens igår... fick ju bara ägna mig åt möten på flådigt konferenshotell hela tiden.. jobbigt värre... värst var efterrättsbuffén: HUR väljer man där?!?!

....Vickan med ett jobb som är glassigt nångång ibland...

• Meddelande borttaget
  • silvera

så då gör jag det!
    (såg det i någon annan tråd och blev inspirerad!)
    Nu lämnar jag tillbaka er tråd!
    Mvh Silvera,
    som känner sig lite busig idag!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...