• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

men hallååååååååå
    var är ni
    och var är zozo hon har ju varit bort hu länge som helst... nästan
    tagen av vita rockar möjligen
    barnproduktion i hemmet
    eller har du tröttnat på BT

• viktualia

pip!

jag var bara på långlunch med trevligt pratsällskap...

klurigt med erbjudande om roligt jobb men på fel ort... - jag är TOKless på att världen verkar ha övergivit tanken på att man kan bo, arbeta, leva och trivas på samma ort... och när inte ens Sthlmare klarar det... tjaa... vad ska man tro?!?

fniss.. lär nog inte sluta prata skit om min håla.. men se det positivt... jag finns ju där.... tänk om det hade varit FEL håla... hi hi...

• Jessie76

Jag kan oxå prata skit om fel håla - eller hur det nu var?!

Jag jobbar oxå fruLlan, så det är chill

• Zozo

Heeeej flickor!

Näh, inte tröttnat men jobbar som en dare..
    Jah, där far man för att man slöat till sig och blivit BT-ist.. Suck!

• viktualia

Oj vad trevligt! Livstecken från nästan hela gänget!

själv är jag helt urlakad... har druckit för mycket kaffe och det klarar inte min mage... att jag ALDRIG lär mig....

• Jessie76

Kaffe!!?!??! Du sa det! Tack Wickan

Ska genast hälla i mig en liter eller två

• nu är jag fruL

Jessie: så du bara pratar skit om fel håla, då är det värre med mig som HAR skit i fel håla

Näe herrejesses nu gick jag väl ändå över gränsen föööööööör mycket!!!!

men jag är på en 4.a årings nivå vad det gäller skämt och humor.

Oj vad ni är duktiga som jobbar så hårt.
    Vilka är det som kommer och hämtar en när man jobbar för mycket? När man BTar för mycket är det ju vitrockarna som jagar en. Vem kommer om man jobbar för mycket

Som ni hör s har jag tydligen aldrig gjort det

• Zozo

INGEN (kommer och hämtar en när man jobbar för mycket)

vi skulle kanske bilda livräddningskommité?

• viktualia

Min kollega undrade om jag var på väg att svimma.. näe har bara blivit urlakad av kaffe sa jag... och då tog hon med mig ut i solen en stund! blev bättre!!!

ingen verkar hämta en om man jobbar för mycket.. det är taskigt tycker jag.. själv har jag en massa övertid - om jag hade fått räkna sånt.. .men jag har ju förtroendearbetstid och får inte räkna antalet timmar hit och dit.. tar väl ledigt nån dag när det passar istället.....

• nu är jag fruL

jag äääääääääälskar flex tid!!!!!!! jag skulle nog aldrig ta ett jobb utan flex!!! Fyyyyy vad mnga semestrar det räddat att ha flex att ta ut när semesterdagarna är borta. och att kunna jobba lite hur som haver men aldrig förlora sin tid.
    Nej fram för flexen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...