• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

btw... ett miniproblem... mår som sagt URK men är fåfäng och vill egentligen ha något nytt på mig på mitt konstiga jobbmöte imorgon.. HUR får man kraft till sånt?!? dvs gå en sväng på stan innan tåget går... får prata med mina goa kollegor.. sånt brukar hjälpa för att få inspiration...

• Jessie76

För mig brukar det göra susen för humöret att få shoppa, men jag vet inte - alla e ju olika

Jag gillar skit, men jobbigt i fel håla. Och jobbit med hål i skiten oxå

När slutar ni idag då?
    Jag har då fan inte en minut flex - exakt 8.00 - 17.00
    Booooooooooooooooooooooooooooring

• viktualia

jag brukar jobba ca 8.45 till 16.15 (på grund av bussarna...) nu när det är mycket att göra bli det 7.45 till 17.15 eller 18.15....

sen händer det att jag reser - svårt att gissa vad som är arbetstid och inte och att jag rymmer - när antalet arbetsuppgifter är få... å andra sidan jobbar jag stenhårt när det behövs...

det är inte humöret det är fel på btw... det är MAGEELÄNDET.. är helt matt och känner mig orkeslös.. blev bättre efter lite vatten.. ska nog ge downtown Jobbstaden en chans.. kanske hittar något käckt?!?

• viktualia

nu tar jag en paus från BT, ofrivillig sådan. återvänder imorgon kväll troligen... ev en snabb blick ikväll...

simma lugnt!

* och kram*

• Jessie76

Ha så kult - jag går strax jag oxå.
    Ha en trevlig dag/afton.

• nu är jag fruL

nej men vad är detta
    Har alla helt plötsligt blivit botade från sin BT lism????

Kl är 9.45 och ingen har varit inne här idag. Vad är det som hänt? hller tråden på att dö eller ?
    usch känner mig helt chockskadad och blir nere.
    Inte ska vel en sån fin och trevlig tråd få dö?

vi som en gång i tiden kallade oss för flodhästar, vårtiga tanter osv ska vi bara förvinna i den stora cyber rymden.

jag säger NEJ era usla Bt häxor! kom hit och snacka skit! Annars ska jag ta och prutta i er riktning så ska ni få se hur kul det är med en laktosöverkänslig prutt i fejan

bara så att ni vet!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    vad jag kan jaga upp mig själv!

men jag håller med mitt föregående inlägg ommm att det vore trist.

vickan by the way. Ska till din håla hela nästa vecka, skulle behöva tips om hotell och avstånd till dit jag ska.
    Ska vi maila eller?
    kram

• Jessie76

Jag äääääääär här!! Fan vilket liv! Jag förstår att det är mig ni/du saknar, men jag har sååååå mycket på jobbet och många nyfnikna ögon som stirrar mig i vårtnacken här på joppet

Dom vita svängde förbi här, men fick inte komma in för chefen för dom körde volvo. Så beware - dom är nog på väg söderut (dom pratade nåt om en mjölkfis som dom skulle följa )

Jag haaaaaar vart in å läst, men int skrivi nå - felåt

• Zozo

Halloj! Naja, jag börjar inte sa tidigt som er andra (tidigast 09.00, oftast 09.20, ibland 10.00, och slutar da (teoretiskt i alla fall) 17.40, 18.00 resp 18.40, utom fredagar da jag börjar 09.00 och slutar 16.40)
    Jobbar fortfarande massor och hemma har vi sysselsatt oss med tackkort och cd-presentation av bröllopet (när man gift sig med en "datanörd" sa är sadant aldrig enkelt).. plus att vi börjar söka jobb och kolla lgh för att kunna förflytta oss till Geneveregionen... OCH organisera var Vietnamresa i december.. Manga bollar i luften - men kul!

Min resa i sept ser inte ut att ga till Stockholm utan det blir nog södra Sverige och ev Göteborg.. men det kommer nog fler tillfällen!

• nu är jag fruL

Neeeej vad trist zozo. hade sett fram emot att få ett ansikte till orden¨. Men som du säger en annan gång.

Har också mycket på jobbet s jag förstår. Men det är såtrist när ni inte skriver en massa.
    Drar på lun ch snart
    puss på er

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...