• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

men attans bajs prutt JAG skulle ju ha nr 2000. Men så går det vel när man ska försöka göra såna skit saker som att jobba och äta.

idag var ni på g bruttor! Giillade zozos inlägg om att hon ska ha en veranda med sprit på! Jag kommer.
    Efetrsom jag ÄR tant så ska min faktiskt både servera punch OCH ha gungstolar och katter i alla hörn. Dessutonm så ska jag brodera!

vad säger ni om det va

tant jag jajja mänsann!

• nu är jag fruL

Gillar att vara tant!
    och häxa!
    och elak!
    och ful!
    och tjatig!!!

puss

• viktualia

jag får väl fortsätta utnyttja min groggbalkong.. undrar just om det finns nåt vin hemma att pimpla i helgen.. jag har ju knappt varit hemma på flera veckor.. noll koll kokosboll....

det är torsdag eftermiddag och berget av jobb är enormt.. vore skoj att ha tid att motionera lite.. men icke...

gnöl gnöl

men egentligen trivs jag som fisken i vattnet på det här jobbet...

...är ju bara det att det blir så dåligt (?!??!) med tid över till BT när man måste jobba hårt... eller var det tvärtom?!?!?

• Jessie76

Sidan 201 för att vara exakt

Jag är nog mer en........hmmm..... får återkomma med den (tänkte säga vilket djur men jag är så många så vi får fundisera på den )

Har jag skrivit min skostorlek och längd? Nae, men jag gör det nu:
    170 ö havet
    37-40 skostrl (beror på vad för dojja)

Vad var det mer man skulle skriva?

• viktualia

ålder, längd, skostorlek, bostadsort/region, yrke/bransch/sysselsättning och hur statusen är på bröllopsfronten

men jag vet svaret på alla de frågorna i ditt fall jessie!!

• silvera

Ålder: 34, blir 35 på bröllopsdagen..
    Längd: 168 cm
    Skor: Breda 39:or
    Bor: Haninge, planerar flytt till Holland
    Yrke: Borde studera till socionom, men jobbar nu som personlig assistent...
    Status på bröllopsfronten... gifter mig 16/12, klänningen har kommmit, inbjudningarna är skickade, två har tackat ja, ska beställa tärnklänningar från China-ekt i dag...

Övrigt: Föder upp perser och exotic-katter. Sambon bor just nu i Holland, så jag är gräsänka...med alla katterna!
    Å i morgon åker jag fem härliga dagar till Haag, för att träffa min älskling!(svärmor passar katterna!)
    (det värsta med resan är att jag får BT-abstinens...)

• viktualia

Ho ho.. kattuppfödare.. det var det värsta!! synd att allergiska typer som jag måste hålla sig undan.. vore skoj att se alla katter och dig annars.. (jag tror att du blir poppis hos FruLlan nu... hon gillar katter...)

"borde studera".... betyder det att du hoppat av eller?!?

Gräsänka är trist... hade distansförhållade med min karl i 2,5 år... inte helt smärtfritt men det slutade lyckligt!!!

• Jessie76

Jaha så nu är man avpolletterad?!?! Nu är man inte intressant mera
    SKIT i mig då

Ni andra gillar mig ännu va?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...