• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • viktualia

Jaha... då var man utsedd till enkätansvarig, inte bara på jobbet utan även i denna knas och gostråd på BT... lagom galet!

Frullan har inte hunnit ikapp, men du klarar det! Grattis till jobbinsatserna du troligen hinner med när du inte hänger här!!!

här kommer enkät a la Vickan 060908

planerad middagsmat:
    antal egna gosedjur synliga i hemmet (bokhyllor, sängkant el liknande... nerpackade räknas INTE)
    favoritprodukt från Apoteket:
    antal plastkort i plånboken (räkna noga):
    När jag blir stor ska jag:
    Åsikt om TV-serie Pistvakt:

• viktualia

*håller tummarna Oms och hejar på dig som inte gör några olagligheter i lghbytarsammanhang - heja heja*

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Morning flickor!

är ocksa en tönt som älskar listor, enkäter och fylla i formulär (visst är det sjuuukt!?)

Här kommer en (totalt vettlös):

Namn pa er första kärlek?
    Hur gammal var du?
    Utgangsbetyg gymnasiet?
    Bästa/roligaste ämne da?
    Värsta/trakigaste ämne da?
    Din värsta egenskap?
    Din bästa egenskap?
    Din makes/m2bs värsta egenskap?
    Hans bästa?
    Din favoritmat?
    Vad visste vi inte att du kan?
    Vad visste vi inte att du absolut inte kan?
    Vad gör du när man inte ser dig?
    Ditt pinsammaste minne?
    Vad tänker du pa just nu?

• Zozo

Svar pa enkät a la Vickan 060908

planerad middagsmat: svärmorsmat (vi ska dit ikväll)

antal egna gosedjur synliga i hemmet (bokhyllor, sängkant el liknande... nerpackade räknas INTE): inga alls.. om man inte räknar ett par roliga kära porslinsfaglar som det star "nygifta" pa. Fick dem av min systerson...

favoritprodukt från Apoteket: nässpray!! (Kan inte hitta det här i landet sa jag importerar!)

antal plastkort i plånboken (räkna noga): er.. 7, men da har jag inte räknat de i papp!

När jag blir stor ska jag: veta vad jag vill bli... huh!

Åsikt om TV-serie Pistvakt: öh.. va?! vad är det?

• Zozo

Svar till oms:

Bor ni i villa eller hus? köpelägenhet!

bostadsrätt/hyresrätt? köpe (här köper man helt och betalar inget mer efter det)

Hur stort bor ni? ojoj.. stort för Paris, hela 55 m² (boyta, skap, väggar etc räknas inte)

Är det ert drömboende? Nepp, hus ska det vara, helst utan grannar, helst vid havet alt stor sjö!

Vill ni bo i samma område/ort/län restena av ert liv? Nepp, flytt pa G under nästa ar!

har ni funderat på att flytta utomlands? Erh... vad ska jag svara här?? Ja, eftersom jag gjort det. Ja, eftersom vi funderat pa att flytta utanför Frankrike, men nej för att vi antagligen inte kommer att göra det.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

planerad middagsmat: ingen aning, tortillapizza kanske

antal egna gosedjur synliga i hemmet: 1, min pojknalle Mimmi

favoritprodukt från Apoteket: Floursugtabletter

antal plastkort i plånboken: 12

När jag blir stor ska jag: driva ett egen pensionat

Åsikt om TV-serien Pistvakt: Precis min humor! Mer hojt till folket!

Bor ni i villa eller flerfamiljshus? Flerfamiljshus

bostadsrätt/hyresrätt? Hyres

Hur stort bor ni? 52 kvm

Är det ert drömboende? Villa med lusthus, sjötomt, centralt i staden, gärna i min barndomsstad

Vill ni bo i samma område/ort/län restena
    av ert liv? NEJ!!! Inte något... möjligen samma län...

har ni funderat på att flytta utomlands? Aldrig... passar inte mitt yrke

• viktualia

Nu blev det HYSTERISKT här ett tag.. men jag hänger på... *älskar er och den här trådens vansinniga distraktion från jobbet*

Zozoz frågor:
    Namn pa er första kärlek? Jakob (första seriösa pojkvännen)
    Hur gammal var du? 18

Utgangsbetyg gymnasiet? 3,5 (mellanårsprogram)
    Bästa/roligaste ämne da? Samhällskunskap
    Värsta/trakigaste ämne da? Matte

Din värsta egenskap? Pladdrig som FÅ
    Din bästa egenskap? Analytiskt
    Din makes/m2bs värsta egenskap? jobbar i oetisk bransch och trivs med det
    Hans bästa? Omtänksam, huslig och SÖTAST

Din favoritmat? Renskavsgryta med pressad mandelpotatis

Vad visste vi inte att du kan? Har en enorm talang för att vara mötesordförande vid stora årsmöten! (dvs hålla ordning på talarlista, beslutsordning och dylikt)

Vad visste vi inte att du absolut inte kan? Köra bil - har inte körkort!

Vad gör du när man inte ser dig? sitter på dass med öppen dörr

Ditt pinsammaste minne? allt eller inget.. vet inte vad jag ska skriva..

Vad tänker du pa just nu? Hur jag ska få ordning på adressetiketter i Word

• Zozo

Svar pa min EGEN

Namn pa er första kärlek? Ojoj, erh.. det var nog Conny

Hur gammal var du? Da var jag väl 5 eller 6!!

Utgangsbetyg gymnasiet? 4,6 tror jag (det fanns ju inte G, VG etc da pa stenaldern!)

Bästa/roligaste ämne da? Hmmm.. filosofi och tyska tror jag..

Värsta/trakigaste ämne da? Argh - naturkunskap! För vi hade saaa trist lärarinna!

Din värsta egenskap? Jag kan, erh, vara lite trangsynt ochinte erkänna meddetsamma att jag har fel, även efter att jag kommit pa det.. Sssshhht!

Din bästa egenskap? Jag har lätt att tas med folk och känner mig "hemma" i de flesta miljöer.

Din makes/m2bs värsta egenskap? Han suuurar ibland. Ah sa irriterande det kan vara! Och sa svarar/hör han inte när man pratar med honom när han är framför tv/datorn..

Hans bästa? Han funderar sa mycket - över sina åsikter och varför han tycker som han gör och ifragasätter sina egna standpunkter.

Din favoritmat? Allt som är gott (och i regel onyttigt!), bade det enklare svenska köket och det mer komplicerade franska, men allra bâst är mammas mat!

Vad visste vi inte att du kan? Hmmm.. rabbla grekiska alfabetet? En gang i tiden kunde jag periodiska systemet utantill.. vad det nu skulle vara bra för.. Annars kan jag byta bensinfilter (i alla fall pa Mazda av viss modell), montera ett segelflygplan och flyga paraglider.. hjälpligt!

Vad visste vi inte att du absolut inte kan? Hitta vägen! är helt vilse i sandladan och har absolut inget lokalsinne om jag inte har karta och kompass! Har tom lyckats ga vilse inne pa hotell!

Vad gör du när man inte ser dig? Gnager pa bordsben? Petar näsan?

Ditt pinsammaste minne? Hmm.. vad skulle det vara? När jag inte kunde starta bilen och pappa (det var deras bil..) var tvungen att köra 10 mil för att starta den pa första försöket?? fast det finns säkert flera vârre...

Vad tänker du pa just nu? hur arg jag var pa den jäkla bilen - är forfarande övertygad om att den gjorde det pa pin kiv! Och min nuvarande make som stod och flinade!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...